אדאמס הכריז: גרנאדה תמנה מנג'ר חדש השבוע

אצילי. יקבל דקות?
אצילי. יקבל דקות? | צילום: גרנאדה רשמי

מאמן הקבוצה הבהיר שחמישה חודשי עבודה הסתיימו ונמצא המנהל המקצועי החדש. סוכנו של הקשר הישראלי כבר נמצא בספרד כדי לדון על עתידו

קבוצות: גרנאדה
(גודל טקסט)

ביממה האחרונה נודע כי סוכן השחקנים רונן קצב המריא לספרד ונועד עם עומר אצילי, קשר גרנאדה אותו הוא מייצג וספק רב אם ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה לאור העובדה כי בחודשים האחרונים הוא נותר מחוץ לסגל בקבוצה שעלולה לרדת רשמית לליגת המשנה כבר בתקופה הקרובה.

רק החודש מינתה גרנאדה את טוני אדאמס למאמן הקבוצה, מדובר במאמן השלישי העונה שמדריך את השחקנים, אולם בשני משחקיו הראשונים על הקווים הקבוצה הפסידה והיא נותרה במקום הלפני האחרון בליגה, רחוקה שבע נקודות מחוף מבטחים כשנותרו שישה מחזורים לסיום העונה.

אדאמס, שתחילה דווח כי הוא ימונה למנהל המקצועי ולא למאמן, הבהיר הערב (שני) כי הקבוצה תודיע ביום רביעי על מנהל מקצועי חדש למועדון, מה שכמובן עשוי לשנות את התכניות בנוגע לעומר אצילי – לטוב ולרע. המאמן האנגלי אישר שחמישה חודשי עבודה הסתיימו, וביום רביעי הקרוב יוכרז שמו של המנהל המקצועי החדש.

בראיון בלעדי שערכנו בספורט1 עם מאמנה הראשון העונה של גרנאדה, פאקו חמס שפוטר תוך זמן די קצר, הוא אישר כי הוא כלל לא ביקש לצרף את קשר בית"ר ירושלים אלא שהיה זה המנהל המקצועי שבחר להחתים את הקשר, וכעת יהיה מעניין לראות אם המנהל המקצועי הבא יעניק לישראלי הזדמנות מחודשת.

לא מן הנמנע כי סוכנו של אצילי המריא לספרד כדי להיפגש לא רק עם אדאמס, אלא גם עם המנהל המקצועי הבא. ייתכן כי הקשר יבחר להישאר בספרד גם במקרה של ירידה לליגה שנייה אם יובהר לו כי בכוונת המועדון להעניק לו אשראי רב. נראה כי מכבי תל אביב והפועל באר שבע המועמדות הרציניות לקלוט אותו במידה שיעזוב את ספרד לאחר שנה אחת בלבד.

בכל אופן, מחר תארח גרנאדה את מלאגה לקרב קריטי מבחינתה (שלישי, 21:30), ומי שייעדר הוא עומר אצילי שנותר מחוץ לסגל פעם נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי