1:1 לגראסהופרס, מואנס דאבור כבש ביום הולדתו

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

החלוץ שחגג 25 מצא את הרשת כבר בדקה ה-12, אבל טורס השווה בדקה ה-60 ללוזאן. 90 דקות לסייף ב-1:1 של גנט מול שרלרואה, גרשון לא שותף. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
גראסהופר סיימה בתיקו 1:1 ביתי עם לוזאן במסגרת המחזור ה-32 בליגה השוויצרית.

מואנס דאבור עלה בהרכב קבוצתו וכבר אחרי 12 דקות קיבל ברחבה כדור גובה מימין ונגח לשער נהדר לשער את ה-0:1 לחרגולים ביום הולדתו ה-25. לצערו, בדקה ה-60 ז'ואל מאל איבד רע כדור גובה עליו השתלט גבריאל טורס כדי לקבוע את השיוויון שהעניק נקודה חשובה ללוזאן. 


בבלגיה, גם גנט סיימה בתיקו 1:1 עם שרלרואה, שהשאיר אותה במקום השלישי בפלייאוף העליון אחרי שמונה משחקים. קני סייף פתח בהרכב והשלים משחק מלא במדי קבוצתו, כשרמי גרשון ישב 90 דקות על הספסל ואופיר דוידזאדה לא נכלל שוב בסגל.


אנדרלכט סיימה ב-1:1 עם ברוז' והתקרבה לאליפות. סופיאן האני האלג'יראי כבש ראשון לקבוצה מבריסל, דור פורמיר ההולנדי איזן. ליאור רפאלוב לא היה בסגל של ברוז'. הפער בפסגה נותר על ארבע נקודות כשנותרו שני מחזורים תום הפלייאוף העליון.



סייף. השלים 90 דקות (Gettyimages)


למרות שנשארה בעשרה שחקנים כבר אחרי 24 דקות בעקבות כרטיס אדום שהונף לעבר קלמנט טנמון, אנס שאגליק כבש ראשון לשרלרואה בדקה ה-28. יויה קובו השווה לגנט מהנקודה הלבנה בדקה ה-40 וקבע את התוצאה שנשארה עד סיום המשחק.


בקפריסין, אנורתוזיס של רוני לוי סיימה ב-1:1 אצל אפולון לימסול השלישית. סרג'יו סמדו (47) נתן יתרון למארחת, אך אקס מכבי חיפה רובן ראיוס איזן (87). אנורתוזיס נותרה שישית, רחוק מתמונת הכרטיסים לאירופה.


בסלובניה, מאריבור נוצחה 3:1 אצל אלומיני לאחר שכבר הבטיחה אליפות. מרוואן קבהא וסנטיהו סולליך לא נכללו בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי