בסין קוטלים: גוואנגז'ו תלויה רק בשערים של זהבי. צפו בתקציר

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: הליגה הסינית

בתקשורת המקומית קוטלים את קבוצתו של הישראלי אחרי ההפסד 4:3 לליפאן: "קבוצה של שחקן אחד". סטויקוביץ': "כואב להפסיד ככה בבית, צריכים להציג יותר בגרות בהגנה"

(גודל טקסט)

ערן זהבי וגוואנגז'ו RF סיימו את הסיבוב הראשון בליגה הסינית עם הפסד 4:3 ביתי לצ'ונגצ'ינג ליפאן, כשגם צמד מרהיב של הישראלי לא עזר לאריות הכחולים.

קבוצתו של דראגן סטויקוביץ' אמנם רשמה הפסד ראשון אחרי שישה משחקים בהם לא נוצחה, אך בהתחשב בכך שבתשעת משחקי הליגה האחרונים השיגה ניצחון אחד בלבד לצד חמש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים הנתון נראה קצת פחות מרשים.

בתקשורת המקומית קטלו את היכולת של גוואנגז'ו RF ווטענו שהקבוצה הפכה להיות תלויה בזהבי שאמנם כבש עד כה 13 שערים העונה ונמצא בראש טבלת מלך השערים בליגה, אך כמעט ולא מבשל. באחד האתרים השוו את התפוקה של הישראלי לזו של אשתקד אז הבקיע 11 שערים, אך סיפק חמישה בישולים לעומת אחד בלבד העונה. 


זהבי. מה עם הבישולים? (הליגה הסינית)

סטויקוביץ' אמר לאחר המשחק: "כואב להפסיד ככה בבית. אני מרוצה כי שלטנו במשחק, אבל למרות הכל התוצאה הייתה לרעתנו. אני זוכר ששנה שעברה ניצחנו את צ'ונגצ'ינג 4:5 אז אפשר להגיד שהם השיגו את הנקמה שלהם. הם איימו עלינו הרבה עם המתפרצות שלהם, בעיקר עם פרננדיניו שהיה בלתי ניתן לעצירה. אנחנו צריכים להיות יותר מנוסים בהגנה ולעצור התקפות כאלה, גם במחיר של כרטיס צהוב".

גם המאמן הדרום קוריאני של ליפאן וו-ריונג צ'אנג התייחס ליכולתו של פרננדיניו וגם לזו של הישראלי: "'האופנוע הקטן' (הכינוי של הברזילאי) הוביל אותנו, עבדנו קשה במחצית השנייה. לשתי הקבוצות יש חלק התקפי חזק מאוד בעיקר בזכות הזרים. לגוואנגז'ו יש את זהבי, שגם מוליך את טבלת מלך השערים של הליגה". 


סטויקוביץ'. מרוצה למרות הכל (הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי