אלבז: התנאים ביוון מטורפים, עבודה קשה שלא הכרתי בישראל

אלי אלבז
אלי אלבז | טוויטר

החלוץ אמר לספורט1 לאחר שער הבכורה הרשמי באפולון סמירניס: "יש פה רמה מאוד גבוהה של הכדורגל". המאמן הבטיח לשחקן שישתלב בהרכב אם ימשיך באותה גישה. צפו בשער

(גודל טקסט)

אלי אלבז נכנס אתמול (שני) לעניינים ביוון. החלוץ הישראלי כבש את שער הבכורה הרשמי שלו במדי אפולון סמירניס כאשר הבקיע בבעיטה חופשית פנטסטית את שער השוויון של קבוצתו במחזור הראשון של הליגה מול אטרומיטוס, שניות לאחר שנכנס.

מקריות? לא ממש. כבר לפני מספר שבועות כבש אלבז שער דומה בבעיטה חופשית במשחק אימון מול פנאתינייקוס. "אני עובד על זה באימונים ונשאר עם עוזר המאמן לתרגל בעיטות חופשיות", סיפר הבוקר אלבז לספורט1. "כבשתי באמת אותו גול לא מזמן מול פאניוניוס ואני חושב שהעובדה שאני יכול לבעוט בעיטות חופשיות יכולה לעזור לי להשיג עוד שערים".

ומה בנוגע לקליטה ביוון? "האמת שהתרשמתי ממש לטובה. שמעתי דברים לא כ"כ טובים על הליגה פה אבל נוכחתי לראות שהתנאים מטורפים. מדובר במקצוענות, אירופה לכל דבר. יש כאן עבודה קשה שלא הכרתי בארץ ורמה מאוד גבוהה של כדורגל".

בקבוצתו של אלבז מדגישים שהמטרה של הקבוצה היא עדיין להישאר בליגה וגם בשיחות שקיים המאמן אפוסטולוס מנציוס עם אלבז הוא הבהיר לו שהוא מודע לעובדה שצריך זמן התאקלמות על-מנת להתרגל לליגה ולהכיר את סגנון המשחק ואם ימשיך באותה גישה יקבל את הקרדיט גם בהרכב הפותח.

אלי אלבז. המאמן מרוצה מהגישה (טוויטר)
אלי אלבז. המאמן מרוצה מהגישה (טוויטר)

במחזור הבא תצא אפולון למשחק חוץ לא קל מול פאניוניוס בשורותיה משחקים אחסן חיסאפי ומסעוד שוג'אי, שכזכור החליטו לשחק מול מכבי ת"א בתחילת החודש וגזרו את דינם להיות מושעים מהנבחרת האיראנית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי