מאמנו של זהבי: "אם תגיע עליו הצעה מעניינת נשקול אותה"

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: אתר הליגה הסינית

דראגן סטויקוביץ' סיפר בראיון כמה הוא שמח שהישראלי אצלו, אך שהוא מודע שכלום לא מובטח. ברויטרס פרסמו כתבה על ההצלחה של זהבי: "דווקא אלמוני מישראל גנב את ההצגה בליגה הכי עשירה בעולם"

(גודל טקסט)

סוכנות הידיעות "רויטרס" פרסמה כתבה גדולה על ההצלחה של ערן זהבי בסין, שם פרגנו בענק לישראלי. "אוסקר מצ'לסי שבר את שיאי הרכש בסין כשנרכש ב-60 מיליון יורו, קרלוס טבס שבר את שיאי השכר עם 775 אלף דולר לשבוע, אבל ערן זהבי האלמוני הפך למלך השערים הזמני בליגה ועשוי לשבור את השיא של כיבוש השערים בסין", נכתב שם.

"למרות כל הכסף שנשפך על כוכבים מדרום אמריקה דווקא זהבי שהגיע אלמוני מישראל גנב את ההצגה בליגה הכי עשירה בעולם", הוסיפו בכתבה שזהבי ישמח לקרוא, "הוא עלה רק שמונה מיליון דולרים והגיע ממכבי תל אביב, קבוצה צנועה יחסית בכדורגל העולמי. במונחים של כמה הוא שווה תמורת כמה שהוא נותן זה 25 שערים ב-25 מחזורים, הצלחה מסחררת".

דראגן סטויקוביץ' התראיין בנושא זהבי ואמר: "כשהחלטתי להביא אותו זה הפתיע את כולם. דיברתי פנים אל פנים עם הבוס של גוונאגז'ו ואני מאושר שהצלחתי לשכנע אותו להשקיע בשחקן אלמוני, כי בסין הולכים רק על שמות ידועים. אף אחד לא הכיר אותו, כי הוא לא מוכר בעולם, אבל אני ידעתי מה אני צריך עבור הקבוצה".

זהבי. בסין ממשיכים לפרגן
זהבי. בסין ממשיכים לפרגן (טוויטר)

סטויקוביץ' רמז שבעתיד ייתכן ואם הקבוצה תקבל הצעה טובה עליו הוא יימכר: "אני מקווה שהוא יישאר, אבל אנחנו יודעים שבכדורגל הדברים משתנים מיום ליום. אם מישהו יבוא עם הצעה מעניינת נצטרך לשבת ולהחליט אם לקבל אותה. אישית אני לא חושב על כך כרגע. יש לנו מטרות ואני רוצה להשיג אותן עד סיום העונה. נראה מה יקרה אני מקווה שיישאר אצלנו".

הסרבי הוסיף: "זהבי מרגיש מאושר בקבוצה. הוא משחק בתפקיד הכי חשוב ויש לו קילר אינסטינקט טבעי להרוג שוערים. הוא תמיד נמצא במקום בו הוא יכול להיות הכי יעיל שצריך. היעילות שלו בהבקעת שערים פשוט פנטסטית. הוא מאוד מקצוען ובוטח בעצמו. הוא מאוד אוהב את סגנון הכדורגל שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי