טבס: סין לא תסגור את הפער גם בעוד 50 שנה

קרלוס טבס. רכש ענק
קרלוס טבס. רכש ענק | צילום: עמוד הטוויטר הרשמי של שנגחאי שנואה

הכוכב הארגנטינאי המאכזב של שנחאי שינואה נכנס לוויכוח שפרץ בין מיקאל לזהבי ויצא להתקפה: "לשחקנים הסיניים אין יסודות, הם לוקים בטכניקה ובהבנת המשחק"

(גודל טקסט)

קרלוס טבס הצטרף לדו שיח שהתפתח לפני כמה חודשים בין שני האקסים של מכבי תל אביב רובן מיקאל וערן זהבי לגבי רמתו של הכדורגל בסין. כזכור התבטא הקשר הפורטוגלי ששיחק בשיאג'יאנג'ונג אברברייט כי "הרמה בישראל גבוהה פי 10 מסין" ועל כך ענה לו כוכבה של גוואנגז'ו RF כי "רובן מיקאל הוא שחקן בינוני מינוס".

"באירופה ודרום אמריקה שחקנים לומדים כדורגל מגיל צעיר", אמר חלוץ שנחאי שינואה בראיון לאתר צרפתי, "בסין זה לא כך ורואים שאין להם יסודות בכלל". טבס שהוא המשתכר הגבוה בעולם – 38 מיליון יורו לעונה – מתקשה העונה לספק את הסחורה וכבש שלושה שערים ב-13 משחקים בלבד בעוד קבוצתו, שסיימה שלישית ב-2016, מדורגת רק במקום ה-12.

הארגנטינאי בן ה-33 ששיחק בעבר ביובנטוס ובמנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי הוסיף: "לא רק שהסינים לוקים בטכניקה ובהבנת המשחק, הם וגם האוהדים שלהם רואים את המשחק בצורה מאוד שונה. בקצב הזה, אם לא יהיה שיפור קיצוני, לא יספיקו להם גם 50 שנה כדי להדביק את הפער".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי