צפו בתקציר: אלמוג כהן ואינגולשטאט נוצחו 2:0

אינגולשטאט
אינגולשטאט | אתר רשמי

הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-45, באסטיאנס וקרוזה כבשו למארחת. הבשורות הטובות: כהן הפך לאבא בפעם ה-3. 90 דק' לדאבור ב-0:0 של זלצבורג עם אוסטריה וינה, רפאלוב לא שותף בניצחון 1:2 של ברוז' על שרלואה

(גודל טקסט)
בקיץ אלמוג כהן הפסיד הצעות מברמן והמבורג וכמובן מכל קבוצות הצמרת בישראל והעדיף לחתום על חוזה חדש, להיות השחקן המרכזי בשורות אינגולשטאט ולהעלות אותה  בחזרה לבונדסליגה. רק חודשיים עברו מאז ונדמה שהקשר הישראלי לקח החלטה לא נכונה.


הבונדסליגה השנייה חצתה הערב (ראשון) את רבע הדרך והשנאצרים ממוקמים במקום ה-16 מתחת לקו האדום עם שבע נקודות בלבד (שני ניצחונות, תיקו וחמישה הפסדים), לאחר שנוצחו 2:0 בבוכום. המשחק הוכרע בתוך ארבע דקות. תחילה בדקה ה-24 קיבל פליקס באסטיאנס מסירה מכדור חופשי על הקרקע והמשיך אותו פנימה. בדקה ה-27 מצא קווין שטוגר בכדור עומק את רובי קרוזה שגלגל מול השוער את ה-0:2.




גם כהן עצמו לא נקי מאשמה. לא רק שמלך השערים המפתיע מהעונה שעברה (7 כיבושים) עוד לא מצא את הרשת, הוא נעדר את האנרגיות והטירוף שאפיינו אותו בעונת 2016/17. למאמן סטפן לייטל הספיקו 45 דקות מכהן כדי לשלוח אותו למקלחת מוקדמת. והיו גם חדשות טובות: בדרך למשחק התבשר הקשר הישראלי שהפך לאבא בפעם השלישית.

Herzlichen Glückwunsch, @AlmogCohen8 Unser #Animal ist heute kurz vor Abflug zum 3. Mal Vater geworden ❤️ #Schanzer#Jeder1Teil#BOCFCIpic.twitter.com/MomTDlwk63

— FC Ingolstadt 04 (@Schanzer) September 23, 2017

באוסטריה, זלצבורג סיימה ב-0:0 מאכזב מול אוסטריה וינה במסגרת המחזור התשיעי בליגה האוסטרית. מואנס דאבור שיחק 90 דקות, אבל לא סייע לקבוצתו שסיימה בתיקו שלישי מארבעת משחקי הליגה האחרונים.

Torloses Remis gegen die Wiener Veilchen. #RBSFAK
MATCHBERICHT: https://t.co/KBqs5HAHavpic.twitter.com/XcLbeK7Rho

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) September 24, 2017

בבלגיה נערך משחק בין זולטה וארחם לגנט ללא לגיונרים (בן רייכרט לא בסגל, קני סייף עדיין פצוע) שהסתיים בהפסד המארחת מגנט 1:0. ליאור רפאלוב לא שותף בניצחון 1:2 של המוליכה ברוז' במשחק העונה מול השנייה שרלרואה.

Op naar de tweede helft, let's go! #ChaClupic.twitter.com/OSpW2tTpka

— Club Brugge KV (@ClubBrugge) September 24, 2017

בצ'כיה ספרטה פראג אירחה את טפילצ'ה וטל בן חיים עלה לשחק בדקה ה-56, אך לא הצליח להשפיע על המשחק. ואצלב קאדלץ' העל את ספרטה ליתרון בדקה ה-16 ובישל את השני לדויד לפאטה על סף הירידה למחצית הראשונה. קאדלץ' השלים צמד בדקה ה-57 וקבע 0:3 לספרטה בתום 90 דקות.

REPORT: @kacaa14 dal Teplicím dva góly, Sparta zvítězila 3:0 ▶️ https://t.co/i6lE6UnBympic.twitter.com/2vvYYI0fUO

— AC Sparta Praha (@ACSparta_CZ) September 24, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי