דאבור כבש ונבחר למצטיין: "הכי מסוכן בזלצבורג"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

בל'אקיפ העניקו ציון 7 לחלוץ הישראלי, שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על מארסיי. גם באוסטריה פרגנו: "זלצבורג הגיעה לפסגה האירופית בזכות ניצחון גדול על מארסיי ושער גדול של דאבור". צפו בשער

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)

 מונאס דאבור חלוץ זלצבורג נמצא ביכולת שיא אחרי שכבש אתמול (חמישי) את השער השמיני שלו העונה בניצחון 0:1 על מארסיי בזלצבורג ארנה במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. החלוץ הישראלי הבקיע חמש פעמים בליגה ועוד שלוש באירופה עבור הקבוצה האוסטרית והוא הכובש המוביל בקבוצה.

העיתון הצרפתי המוביל "ל'אקיפ" נתן כבוד גדול לדאבור כאשר העניק לו ציון 7 ובחר בו לשחקן המצטיין במשחק. חברו להתקפה האנס וולף בן ה-18 קיבל ציון 4 בלבד וגם שני שחקנים נוספים בקבוצה קסבר שלאגר ואמדו היידרה.

על דאבור כתב העיתון הצרפתי: "כבש שער יפה והיה השחקן המסוכן בזלצבורג". רשת הטלוויזיה האוסטרית ORF כתבה: "זלצבורג הגיעה לפסגה האירופית ומובילה את הבית שלה בליגה האירופית בזכות ניצחון גדול על מארסיי ושער גדול של דאבור. הקבוצה נתנה הכל בהתקפה ובהגנה כדי להביא שלוש נקודות נגד יריבה יוקרתית".


ציוני המשחק של ל'אקיפ (צילום מסך)

מאמן זלצבורג מרקו רוס שיחק עם הרכב צעיר מאוד יחסית ושמר כוחות למשחק הליגה של זלצבורג נגד וולפסברגר. גם הצרפתים עלו עם בהרכב חסר כאשר כוכב הקבוצה דמיטרי פאייט אפילו לא היה בסגל והשוער השני של הקבוצה, יואן פלה, עלה לשחק במקומו של סטיב מנדנדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי