כהן עלה כמחליף ב-1:1 מול קיל, 90 דקות לאלטמן ב-1:1 של פנא

אלמוג כהן
אלמוג כהן | טוויטר

קשר אינגולשטאט איבד את מקומו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, אך קבוצתו לא הצליחה להכניע את המוליכה. הקשר לא הצליח לסייע לירוקים לגבור על אטרומיטוס. בכורה לבן שמעון במדי סניצה. הרוש ורוני לוי עדיין בפסגה

(גודל טקסט)
שבת נוספת של כדורגל יצאה לדרך וגם מיטב הלגיונרים יעלו לכר הדשא בתקווה לסייע לקבוצתם. הראשון לשחק היה אלמוג כהן שהתארח עם אינגולשטאט אצל קיל, מוליכת הבונדסליגה השנייה.


כהן ואינגולשטאט ניצחו את ארבעת המחזורים האחרונים, בשבוע שעבר אף הכניעו את פורטונה דיסלדורף שערב אותו משחק הייתה בפסגת הטבלה, אולם בניגוד לכל המשחקים הקודמים, הישראלי הפעם נותר על הספסל, נכנס רק בדקה ה-67, ספג כרטיס צהוב שש דקות אחר כך ולא הצליח לסייע לקבוצתו למצוא את הרשת והצדדים נפרדו ב-0:0. אינגולשטאט מדורגת כעת רביעית עם 24 נקודות במאזנה.


בסלובקיה, אמיר בן שמעון נכנס בתור מחליף בדקה ה-68 בניצחון סניצה 0:1 על טטרן פרשוב במחזור ה-17 בליגה. מדובר בבכורה של המגן במדי נועלת הטבלה, שרשמה ניצחון שני העונה והיא עם עשר נקודות.


בסקוטלנד, אופיר מרציאנו רשם 90 דקות בהרכב היברניאן, שסיימה ב-1:1 מול המילטון במסגרת המחזור ה-15 בליגה. קבוצתו של השוער פספסה הזדמנות להיצמד לאברדין, שמדורגת במקום השני.


אופיר מרציאנו. פספס הזדמנות להיצמד לצמרת (gettyimages)
אופיר מרציאנו. פספס הזדמנות להיצמד לצמרת (gettyimages)


ביוון, אלי אלבז עלה בדקה ה-52 במקום גונסאלו קסטאיחוס הארגנטינאי ושתי דקות לסיום כבש וסידר לאפולון סמירניס 1:1 דרמטי מול לאמיה. שער שני העונה לחלוץ בליגה, קבוצתו עדיין מדורגת במקום ה-13 בטבלה. מאוחר יותר, עומרי אלטמן השלים 90 דקות במדי פנאתינייקוס, שסיימה רק ב-1:1 מול אטרומיטוס. פנא רחוקה שבע נקודות מהמקום הראשון, שם ניצבת א.א.ק אתונה, כשהיא עם 15 נקודות בלבד, אחרי 12 מחזורים. 


אנורתוזיס פמגוסטה של המאמן רוני לוי והשוער אריאל הרוש סיימה ב-1:1 בבית מול א.א.ל לימסול ונותרה בפסגת הליגה הקפריסאית. הרוש רשם עוד 90 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי