צפו בראיון עם חמד וכיאל: רציתי להבקיע, מקווה שאחזור לעניינים

תומר חמד
תומר חמד | ספורט1

הישראלים של ברייטון סיכמו לאחר ה-1:0 למנצ'סטר יונייטד את חווייתם הראשונה באולד טראפורד. החלוץ הוסיף: "אם יצאנו מאוכזבים, זה אומר הכל". הקשר: "מאמין שאשחק בקרוב". וגם: מי החליף חולצה עם איברהימוביץ'?

(גודל טקסט)
ברייטון התארחה אתמול (שבת) בתיאטרון החלומות אצל מנצ'סטר יונייטד, ועל אף שעשתה את הדרך בחזרה ללא אף נקודה, כריס יוטון ושחקניו יכולים להתגאות ביכולת שהציגו מול סגנית המוליכה.


לאחר המשחק שוחחנו עם נציגנו הישראלים בקבוצה, ותחילה היה זה תומר חמד שעלה מהספסל ל-16 הדקות האחרונות וסיכם: "אנחנו יוצאים מאוכזבים, ואם אנחנו מאוכזבים ממשחק חוץ מול יונייטד זה אומר הכל. שיחקנו מאוד טוב ועשינו את כל מה שהמאמן דרש. כמעט יצאנו מפה עם נקודות, או נקודה אולי, אבל זה לא מערער לנו את הביטחון, כי אנחנו קבוצה שלא מפחדת או נופלת ממנצ'סטר יונייטד בביתה ואנחנו יכולים להיות גאים במשחק שלנו. אם נמשיך לשחק ככה אני בטוח שגם נצליח להוציא נקודות מהגדולות".



החווייה לשחק באולד טראפורד: "זו נקודת ציון מאוד משמעותית בקריירה. בתור ילד זה היה החלום שלי לשחק במגרשים כאלה. חוויתי את זה בספרד והיום באנגליה, וזה רגע מאוד מרגש. רציתי מאוד להבקיע שער שייזכר, אבל זה לא קרה ואני מקווה שבמשחקים הבאים אחזור לעניינים".


אתה לא מחליף חולצה עם זלאטן, החולצה של זלאטן מחליפה אותך
You don't change shirts with Zlatan, Zlatan's shirt changes you#zlatanfacts
Thank you legend @Ibra_officialpic.twitter.com/WCELrpGB65

— Tomer Hemed (@tomerhemed10) November 26, 2017


בירם כיאל, שישב לראשונה העונה על הספסל וטרם זכה להופעת בכורה בפרמייר-ליג, הוסיף: "שיחקנו מאוד טוב וזה מאכזב להפסיד, אבל אנחנו מסתכלים קדימה. אני שמח לחזור לסגל, אני מתאמן כבר תקופה וזה לא קל לחזור משבר ברגל, אבל אני בריא ומוכן ולאט לאט מקבל את ההזדמנות להיות בסגל. הקבוצה רצה ואנחנו משחקים בליגה הכי טובה אני מאמין שבתקופה הקרובה אקבל את ההזדמנות לשחק. התחרות על מקום בהרכב היא טובה, שחקנים שמשחקים בתפקיד שלי עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר וכמובן שזה צריך ממני הרבה עבודה ויכולת כדי להוכיח למאמן, אבל אסור לשכוח שלפני הפציעה הייתי שחקן הרכב ועליי לעבוד בסבלנות והכל יגיע בזמן הנכון".


המשחקים הקרובים מול קריסטל פאלאס וליברפול
: "יש לנו דרבי לונדוני, ככה מדברים על זה בברייטון, וזה יהיה משחק בית מאוד קשה. רק אחר כך נתחיל להתכונן לליברפול. אנחנו בתקופה טובה והיכולת מול יונייטד תיתן לנו פוש אדיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי