צפו: נאתכו החמיץ פנדל, צסק"א ניצחה 0:1 את קאזאן

נאתכו
נאתכו | אתר רשמי

ליגיונרים: הקשר החל במהלך בסיומו כבש ורנבלום את שער הניצחון, אך גם פספס מהנקודה הלבנה. דאבור נותר על הספסל בניצחון זלצבורג, בן חיים עלה כמחליף בהפסד ספרטה. אסולין נפצע בברך במשחקה של סבאדל

(גודל טקסט)
התקופה הטובה של צסק"א מוסקבה נמשכת. אחרי הניצחון על בנפיקה ליסבון בליגת האלופות, הקבוצה מבירת רוסיה ניצחה 0:1 את רובין קאזאן במשחק במסגרת המחזור ה-18 בליגה וחזרה למקום השלישי בטבלה.


ביברס נאתכו השלים 90 דקות מול האקסית והחל במהלך בסיומו פונטוס ורנבלום השבדי דחק מקרוב את השער היחיד במשחק (45+1). הקשר הישראלי החמיץ פנדל בתוספת הזמן לאחר עבירה גבולית בתוך הרחבה.




מואנס דאבור נותר על הספסל ב-2:3 של זלצבורג על ראפיד וינה, שהיה הניצחון הרביעי ברציפות בליגה. טל בן חיים חזר למגרשים אחרי כחודש כשעלה מהספסל בדקה ה-73 בהפסד 1:0 של ספרטה פראג לסיגמה אולמוץ הלוהטת. הקבוצה מבירת צ'כיה הפסידה אחרי חמישה משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות.


ניר ביטון לא היה בסגל של סלטיק זכתה בגביע הליגה עם 0:2 על מות'רוול משערים של ג'יימס פורסט (50) ומוסא דמבלה (60 בפנדל). ליאור רפאלוב נותר על הספסל ב-2:3 של קלאב ברוז' על זולטה וארחם. בן רייכרט שוב לא היה בסגל של המפסידה.


Another one #celticfcpic.twitter.com/ncl2PF9IHT

— Erik Sviatchenko (@eriksviat) November 26, 2017
 

גיא אסולין נפצע בברכו ויצא בדקה ה-29 ב-1:1 של סבאדל מול פורמנטרה בליגה הספרדית השלישית (בית 2). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי