מוטי איוניר יאמן את אולימפיה פראג מהליגה השנייה בצ'כיה

מוטי איוניר
מוטי איוניר | אודי ציטיאט

הפתעה: המאמן בן ה-53 פוטר מהפועל ת"א ימשיך את הקריירה אצל המדורגת תשיעית בליגת המשנה. יצטרף לקבוצה לקראת החזרה מפגרת החורף במרץ

(גודל טקסט)

מוטי איוניר יאמן את אולימפיה פראג מהליגה הצ'כית השנייה, כך על פי פרסומים בתקשורת הצ'כית שאושרו על ידי המועדון. המאמן שפוטר מהפועל תל אביב יצטרף לקבוצה וידריך אותה לאחר פגרת החורף. בכך, יעבוד איוניר בן ה-53 לראשונה מחוץ לישראל. כזכור, לאחר שפוטר מהפועל ת"א עלו ספקולציות לפיהן איוניר לא ישמש עוד כמאמן פעיל.

אולימפיה פראג, שעלתה אשתקד ליגה, מדורגת תשיעית בליגה השנייה אחרי חצי עונה, והיא רחוקה שבע נקודות מהמקום ממנו עולים לליגה הראשונה. הליגה תשוב לפעילות מהפגרה רק בתחילת מרץ ל-14 משחקים נוספים.

המאמן מילוש סאזימה פתח את העונה באולימפיה אך התפטר. בשלושת המשחקים האחרונים הדריך את הקבוצה באופן זמני ולדימיר סקאלבה. על פי פרסומים בצ'כיה, איוניר שהה במדינה מספר פעמים וצפה במשחקי אולימפיה וכן במשחקיו של טל בן חיים, שחקנה של ספרטה פראג.


איוניר. מינוי מפתיע (עדי אבישי)

איוניר, שחקן העבר של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, הדריך את בית"ר באר שבע, מכבי נתניה, הפועל באר שבע, הפועל כפר סבא, הפועל רמת גן, נצרת עילית, נבחרת הנערים, הנבחרת הצעירה ומכבי ת"א. לאחר חמש שנות הפסקה, פתח את העונה שעברה בק"ש ופוטר אחרי שמונה משחקים. את העונה הנוכחית פתח בהפועל ת"א וגם ממנה פוטר.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי