קאניוק צפוי להחמיץ משחק בליגת האלופות של אסיה בשל סירוב הקטארים

גידי קאניוק
גידי קאניוק | אלבום פרטי

הקשר הישראלי ייעדר ממשחק של פחטאקור האוזבקית מול אל חראפה בסיבוב המוקדמות הראשון של המפעל ב-30 בינואר 2018, לאחר שהעפילה למפעל בעקבות הפסדה של בוניודקור לטשקנט בגמר הגביע

(גודל טקסט)

האם אנחנו סביב עוד סערה של שחקן ישראלי שלא יוכל להתחרות במדינה ערבית? פחטאקור של גידי קאניוק, העפילה היום (שני) רשמית למוקדמות ליגת האלופות של אסיה, לאחר שהרביעית בטבלה בוניודקור הפסידה 1:0 בגמר הגביע האוזבקי לאלופה לוקומוטיב טשקנט, שזכתה בדאבל.

לפי חוקי הליגה האוזבקית, אם מחזיקת הגביע כבר העפילה לאירופה, הקבוצה שמסיימת שלישית (פחטאקור במקרה זה) מעפילה גם היא למפעל. גידי קאניוק וחבריו לקבוצה ישחקו את המשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות של אסיה ב-30 בינואר 2018.

קאניוק (24), אשר כבש בחצי עונה באוזבקיסטן שער אחד ובישל שישה נוספים, נמצא כרגע בישראל בעקבות סיום הליגה וצפוי לחזור לאימונים רק בתחילת חודש ינואר.

אלא שמשחק המוקדמות הראשון צפוי להיערך נגד קבוצת אל חראפה הקטארית ולישראלים לא מותרת הכניסה למדינה, לכן הקשר צפוי להיעדר מהמשחק. בהמשך צפויים לפחטאקור משחקים נוספים נגד קבוצות ממדינות ערב, כך שבפני קאניוק סיטואציה מורכבת.

קאניוק הוא לא הספורטאי היחיד שנאלץ להחמיץ משחקים במסגרות שונות בעקבות הסירוב של קטאר לאפשר לישראלים להיכנס בגבולותיה. קדמו לו דן מורי בתקופתו בוויטסה ארנהיים ועוד ספורטאים בענפים השונים.

גידי קאניוק. סערה עם הקטארים
גידי קאניוק. סערה עם הקטארים 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי