רשמי: קני סייף הושאל לאנדרלכט עד תום העונה

קני סייף אנדרלכט
קני סייף אנדרלכט | פייסבוק רשמי

המהלך המפתיע של חלון ההעברות של ינואר. בשל הפציעה של אונייקורו, הלגיונר של גנט חוזר לשתף פעולה עם ונהייזברוק שהביא אותו לבלגיה מרמת השרון

(גודל טקסט)

המעבר המפתיע של העונה בגזרת הליגיונרים. קני סייף הצטרף היום (שישי) באופן רשמי לאנדרלכט כמושאל מגנט. סייף יחבור למאמנו לשעבר, היין ונהייזברוק, שפוטר מגנט במהלך העונה וקיבל את התפקיד באנדלרכט.


האלופה הבלגית חיפשה שחקן כנף שמאל בשל הפציעה של הניגרי הנרי אונייקורו. ונהייזברוק מכיר היטב את סייף, הביא אותו לבלגיה ונתן לו לא מעט דקות משחק. הקשר הישראלי שמייצג את נבחרת ארה"ב נפצע בקיץ ולא פתח את העונה. לאחרונה חזר למגרשים, אך לא קיבל דקות משחק בגנט ורשם רק שלוש הופעות כמחליף העונה. סייף יצטרף כבר היום למחנה האימונים של קבוצתו החדשה בספרד. 
  




סייף בן ה-24 הגיע לבלגיה מהפועל ניר רמת השרון בקיץ 2014. הוא רשם 79 הופעות ליגה בשלוש השנים האחרונות וכבש 13 שערים. יחד עם גנט הופיע גם בשלב הבתים של ליגת האלופות והליגה האירופית. כזכור, השחקן בחר בשנה שעברה לייצג את נבחרת ארצות הברית ואף רשם במדיה הופעת בכורה. אנדרלכט, אלופת בלגיה 34 פעמים, מדורגת שלישית בטבלה והיא רחוקה 13 נקודות מקלאב ברוז', במדיה ליאור רפאלוב ממעט לשחק. כידוע, בפלייאוף העליון בבלגיה עוד צפוי קיזוז נקודות. 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי