בוביץ': טוואטחה העלה שלושה קילו, הוא השתפר מאז שהוא כאן

טאלב טאווטחה
טאלב טאווטחה | Gettyimages

המגן קיבל שבחים מהמנהל המקצועי: "יש לנו שחקנים איכותיים בעמדת המגן השמאלי. יש לטאלב חוזה עד 2019, ואנו מרוצים ממנו", בגרמניה ביקרו: "הוא מתקשה לתת לצוות המקצועי את התחושה שאפשר לסמוך עליו"

(גודל טקסט)

הליגה הגרמנית נמצאת עמוק בפגרה ובזמן ששאר קבוצות הבונדלסיגה נמצאות במחנות אימונים ברחבי העולם, טאלב טואטחה קיבל היום (שני) מחמאות מהמנהל המקצועי של אייטרכט פרנקפורט. פרדי בוביץ' ניצל את ההזדמנות במהלך מחנה האימונים של הקבוצה בספרד, והחמיא למגן: "טאלב השתפר מאוד מאז שהוא הגיע אלינו. הוא העלה את מסת השריר שלו, הוסיף לפחות שלושה קילוגרמים והוא נמצא במגמת שיפור מתמדת".

על התחרות שיש למגן מול יטרו וילמס: "יש לנו שני שחקנים נורא איכותיים בעמדת המגן השמאלי. טאלב לא אוהב את העובדה שהוא לא משחק באופן קבוע, אבל אני מבין את זה לגמרי. יש לו מתחרה איכותי על העמדה. טוואטחה התייצב נורא בנוגע ליכולת שהוא מציג, וזה משהו שלא נעלם מהעיניים של הצוות המקצועי ושלי. יש מספיק הזדמנויות לקבע את המעמד שלך במהלך העונה". על עתידו של המגן בפרנקפורט הוסיף בוביץ': "יש לו חוזה עד 2019 ואנחנו מרוצים ממנו". בתקשורת המקומית דיווחו כי קיימת אפשרות לפיה טוואטחה יבחר לעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב, בשל העובדה כי ווילמס זוכה לעדיפות על פניו.

כזכור, רק בקיץ האחרון פרנקפורט בחרה למכור את בסטיאן אוציפקה לשאלקה, ובכסף שנכנס ממכירתו צרפה את ההולנדי. בנוסף, נכתב על טוואטחה: "העונה ציפו בקבוצה להתקדמות משמעותית יותר ממנו, אחרי עונת התאקלמות. המעמד של ווילמס חזק הרבה יותר, כי הושקע בו הרבה יותר כסף והוא מוכיח איכויות. טאלב השאיר הרבה ספקות, כי הוא מתקשה לתת לצוות המקצועי את ההרגשה שאפשר לסמוך עליו". העונה טוואטחה רשם רק עשר הופעות ליגה, ארבע מתוכן בהרכב. 


יעזוב בקיץ? טוואטחה (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי