דקל קינן: הרגע המשמח ביותר? הזכייה בגביע לפני שנתיים

דקל קינן
דקל קינן | אתר רשמי

סינסינטי, קבוצתו החדשה של קפטן מכבי חיפה עד לפני כחודש, החלה להתאמן לקראת עונה חדשה ב-USL והבלם התראיין לאתר הרשמי: "אני אוהב להגן, יש כאן חבורה טובה ואני מקווה שנזכה בתארים"

(גודל טקסט)

דקל קינן עזב את מכבי חיפה לפני כחודש לטובת סינסינטי מליגת ה-USL בארצות הברית, ליגת המשנה, ובימים האחרונים החלה הקבוצה לערוך מחנה אימונים ומשחקי טרום עונה ראשונים, לקראת פתיחת העונה בעוד פחות מחודש, בתחילת מארס.

בימים האחרונים מנסים להכיר לאוהדי סינסינטי את שחקני הרכש והיום (שישי) התפרסם ראיון וידיאו עם דקל קינן, שניסה להציג את עצמו ובעיקר לספר על עברו לאוהדים החדשים: "אני בלם בנשמה שלי. כל החיים שלי שיחקתי כבלם, אני שחקן הגנה, אני אוהב להגן. אני ימני ברגל, אבל יכול לשחק גם כבלם שמאלי".

במהלך הראיון מספר קינן למעריציו החדשים מארצות הברית על כך שנולד בראש הנקרה, גדל במכבי חיפה ושיחק בפרמיירליג (בלקפול) ובצ'מפיונשיפ האנגלית (קרדיף), וכשנשאל מה הן רגעיו הגדולים בקריירה הפתיע כשאמר: "שיחקתי בליגת האלופות מול באיירן מינכן, זכיתי באליפויות, שיחקתי ברמות הכי גבוהות בעולם, שיחקתי בנבחרת ישראל, אבל הרגע הכי משמח היה לזכות בגביע המדינה לפני שנתיים עם מכבי חיפה. לא זכינו בגביע 18 שנה וזה היה אושר טהור. אני מקווה שנוכל לזכות בתארים גם כאן עם סינסינטי".

על חבריו לקבוצה אמר: "לפני שאתה כדורגלן, אתה בן אדם. כולנו הגענו ממקומות שונים ואנחנו בגילאים שונים, אבל יש כאן חבורה טובה של שחקנים, נטולי אגו ועם רוח טובה. נהניתי מקבלת פנים חמה ויש כאן קבוצה חדשה, אבל אפשר לראות שהמאמן והצוות בחרו שחקנים גם לפי האישיות שלהם. אני לא רוצה לציין שמות, אבל כולם נחמדים וטובים. אני בטוח שנשתפר כקבוצה שנתחיל לשחק".

המעבר מישראל לארצות הברית: "העובדה שאנשי סינסינטי הגיעו לישראל הרשימה אותי. זה מסע ארוך בשביל לראות אותי. אהבתי את הארגון, את הרצון שלהם להפוך למועדון גדול יותר ואחרי מספר שיחות כבר רציתי לשחק עבור סינסינטי. זה סימן טוב לשחקן אם הוא כל כך מהר רוצה להצטרף. בזמן הזה של הקריירה שלי זה היה מעבר טוב. זו גם במה טובה להראות את היכולות שלי ואני כאן כדי לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי