גרנט הורחק ומחה: השופטים דורשים כבוד אבל עושים הרבה טעויות

אברם גרנט
אברם גרנט | הליגה ההודית

המאמן פרץ למגרש בעקבות מהומה שהתפתחה במהלך ההפסד 1:0 של קבוצתו נורת'איסט יונייטד לקרלה בלסטרס, ונשלח ליציע: "השופטים בהודו לא מכבדים מאמנים

(גודל טקסט)

קבוצתו ההודית של אברם גרנט נורת'איסט יונייטד הפסידה 1:0 במשחק ביתי בליגה לקרלה בלסטרס, אותה מאמן שוער אנגליה לשעבר דייויד ג'יימס, שהחליף את מאמן מכבי חיפה לשעבר רנה מולנסטיין שאימן בה העונה ופוטר. ג'יימס אגב, שיחק תחת גרנט בפורטסמות' בעונת 2009/10 בה סיימה אחרונה בפרמייר-ליג וירדה לצ'מפיונשיפ.

זה היה משחק הבית האחרון של הקבוצה וגרנט שהורחק טען לאחר מכן: "השופטים בהודו לא יודעים לכבד את המאמנים". מנג'ר צ'לסי לשעבר רץ לעבר מהומה במגרש בה היו מעורבים שחקניו. השופט הרביעי עצר אותו והורה לו לעלות ליציע. לאחר הרחקתו לא איפשרו אנשי הליגה לגרנט לקיים מסיבת עיתונאים במגרש והוא דיבר עם עיתונאים בצורה מאולתרת מחוץ לאצטדיון.

גרנט הכעוס אמר: "לא רוצה לדבר על החלטות השיפוט, אבל השופטים דורשים מאיתנו כבוד ומקבלים אותו. מצד שני, הם גם עושים הרבה טעויות. במשחק הקודם לא העניקו לנו פנדל ברור. היום הם שלפו לנו שלושה צהובים בעוד שקרלה לא קיבלה אף כרטיס למרות שביצעו הרבה עבירות". על הרחקתו אמר: "שני שחקנים שלי שכבו על הדשא, אחרים הלכו מכות. נכנסתי להפריד ביניהם כי היינו צריכים להמשיך לשחק. השופט הרביעי קפץ עליי כאילו אני עבריין".

"שאלתי את השופט למה הוא מרחיק אותי והוא לא ענה", המשיך המאמן הישראלי. ואז השופט הרביעי מלמל משהו ולא הייתה לו תשובה. אני אוהב את הדרך שמאמנים מתייחסים לשופטים ואני רוצה שזה יהיה גם ההיפך". על המשחק עצמו אמר: "השחקנים שלי נתנו את הנשמה, אבל הם חסרי ניסיון לעומת היריבה". נותרו שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, כאשר ארבע הראשונות יעלו למשחקי הגמר.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי