באוסטריה טוענים: מואנס דאבור עשוי להימכר בתום העונה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | רד בול זלצבורג, רשמי

החלוץ הישראלי שכבש עד כה 22 שערים במדי זלצבורג מועמד לעבור לבונדסליגה לאחר שרד בול מתכננת לצמצם את התקציב של השוורים. מאמנו החמיא לו אחרי הצמד ב-2:4 על שטורם גראץ: "מנהיג אמיתי, שינה את המשחק"

(גודל טקסט)

"מואנס דאבור הפך עבורנו למנהיג אמיתי של הקבוצה", הכריז מאמן רד בול זלצבורג, מרקו רוס, ערב המפגש עם שטורם גראץ ואחריו היה ברור שהוא צדק בגדול כאשר החלוץ הישראלי הבקיע צמד ועזר לזלצבורג לפתוח פער של עשר נקודות על היריבה שלה לאליפות עם ניצחון חוץ 2:4.

אחרי המשחק אמר רוס: "השערים של דאבור הגיעו בתזמון הכי חשוב בגלל שהוא השווה ל-1:1 והפך ל-1:2", אמר רוס. "הוא שינה את הכיוון של המשחק". זלצבורג לא הפסידה ב-28 משחקי ליגה רצופים (כולל ארבעה בעונה שעברה) והחלוץ נכלל בנבחרת המחזור של העיתון "קרונן צייטונג".

אוהדי שטורם גראץ נכנסו להלם מהשערים של דאבור שמחקו את היתרון של קבוצתו והעלו את זלצבורג ל-1:2 במגרש שלהם וניסו לעודד את השחקנים שלהם שצמצמו כבר ל-3:2, אבל לא יותר מזה. הישראלי חווה עונה מצוינת בה כבש עד כה 22 שערים בכל המסגרות (16 בליגה ו-6 באירופה) והוא ללא ספק הוא הליגיונר הטוב ביותר שלנו כיום באירופה.


דאבור. 22 שערים בכל המסגרות (רד בול זלצבורג, רשמי)

פרשני הכדורגל באוסטריה מעריכים שייתכן מאוד שדאבור יימכר בסוף העונה בגלל שזלצבורג לא תזכה לתקציב גדול מרד בול, שמעדיפה להתמקד בהשקעה בלייפציג. לפי החוק הקונצרן לא יוכל להחזיק שתי קבוצות שישחקו במפעלים אירופיים, כך ששורה ארוכה של שחקנים ובהם דאבור עשויים להימכר. המפגש מול בורוסיה דורטמונד ייתן לחלוץ הישראלי הזדמנות להראות את יכולתו מול קבוצות בבונדסליגה, שעשויות להציע לו חוזה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי