צפו בתקציר: סייף בישל ב-2:3 של אנדרלכט מול זולטה

קני סייף עם שחקני אנדרלכט
קני סייף עם שחקני אנדרלכט | אנדרלכט, רשמי

הקשר גם רשם 90 דקות אבל קבוצתו עדיין בפיגור של 12 נקודות מהמוליכה ברוז' שניצחה 1:2 בקורטריק. רפאלוב עלה מהספסל. ברוסיה: 90 דקות לנאתכו ב-0:1 של צסק"א על אורל. בקפריסין: 2:2 לרוני לוי והרוש

(גודל טקסט)

קני סייף וליאור רפאלוב שיחקו היום (שבת) במדי אנדרלכט וברוז' בליגה הבלגית וגם יצאו עם שלוש הנקודות. סייף אף בישל את אחד השערים ב-2:3 של הסגולים בחות על זולטה-וארחם, בעוד הקשר הוותיק שמתחיל לאחרונה לקבל יותר אמון מהמאמן איבן לקו שותף לתשע דקות בניצחון הבית של הכחולים-שחורים 1:2 על קורטריק.


כאמור סייף פתח בהרכב השנייה בטבלה, השלים 90 דקות ובישל את אחד השערים ללוקאש תאודורצ'יק שסיים עם צמד, ריוטה מוריאקה השלים. רפאלוב נכנס בדקה ה-81 במקום עבדולאי דיאבי שכבש את אחד השערים לברוז', אנתוני לימבומבה השלים והמוליכה שמרה על פער של 12 נקודות מקבוצתו של סייף.



הליגה הרוסית שבהמפגרת חורף ארוכה היישר למחזור ה-21 בליגה. ביברס נאתכו שיחק 90 דקות במדי קבוצתו צסק"א מוסקבה שניצחה בביתה 0:1 את אורל. הישראלי המשיך לתפקד כקשר אחורי יחיד וסייע לקבוצתו לשמור על שער נקי, בדיוק כפי שעשתה צסק"א בשני משחקיה מול הכוכב האדום בליגה האירופית. 


הניצחון הדחוק הושג בזכות שער מקרי של אלן דזגוייב בדקה ה-59. הוא ניסה למסור כדור משמאל לרחבה ולהפתעת כולם הוא התגלגל לרשת. בעקבות ניצחונה, עלתה צסק"א זמנית למקום השני בטבלה והתקרבה מרחק שבע נקודות ומשחק עודף מהמוליכה לוקומוטיב
המשימה הבאה של נאתכו וקבוצתו היא המשחק הביתי מול ליון בשמינית גמר הליגה האירופית, ביום חמישי.



נאתכו. פתח את הליגה (Getty)

עם פתיחת משחקי הפלייאוף העליון בקפריסין, אנורתוזיס של רוני לוי סיימה ב-2:2 בחוץ מןל א.א.ק לרנקה ושמרה על פער שלוש נקודות ממנה במקום השלישי המוביל לאירופה. לוי ושחקניו הובילו 0:1 (עבדולייב, 32), נכנעו לצמד בדקות 58 ו-60, אבל הסלובקי הנהדר מיכל ג'וריש איזן 12 דקות לסיום. אריאל הרוש שיחק 90 דקות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי