שני בישולים לביברס נאתכו בניצחון צסק"א על גרוזני

ביברס נאתכו חוגג עם פונטוס ורנבלום
ביברס נאתכו חוגג עם פונטוס ורנבלום | צסק"א מוסקבה, רשמי

הקשר הישראלי בישל פעמיים ב-0:3 של קבוצתו. סלטיק ללא ניר ביטון גברה על ריינג'רס 2:3 בדרבי לוהט, 90 דקות לאחמד עאבד בהפסד גירסונספור. רפאלוב עלה מהספסל, צפו בו מסייע לברוז' לנצח את טרוידן

(גודל טקסט)

ניר ביטון ראה את קבוצתו סלטיק מנצחת היום (ראשון) את ריינג'רס בדרבי של גאלזגו 2:3, ומגדילה את הפער בפסגה לתשע נקודות.

המשחק לא נפתח טוב לאורחים, שספגו כבר בדקה השלישית מרגלו של ג'ון ווינדאס, אך טום רוג'יץ השווה בדקה ה-11. דניאל קנדיאס (26) החזיר את היתרון לריינג'רס, וסלטיק הצליחה לחזור ממש לפני סיום המחצית עם מתפרצת נהדרת ושער של מוסא דמבלה. ולמרות שנשארו בעשרה שחקנים לאחר ההרחקה של ג'וזו סימונוביץ' (57), הצליחה האלופה הסקוטית להפוך סופית את התוצאה עם התקפה נהדרת ושער של אודסון אדוארד (69), רק שתי דקות לאחר שנכנס. לפני הסיום עוד הספיק אלפרדו מורלוס להחמיץ הזדמנות להשוות כשבעט משני מטרים לקורה והמשחק הסתיים ב-2:3 נפלא למוליכת הליגה, שנמצאת בדרך לאליפות שביעית ברציפות.

בקזחסטן, גיא אסולין פתח בהרכב קאיראט אלמטי שניצחה 1:2 את קיזילז'אר במחזור הפתיחה. החלוץ הוחלף במחצית על ידי איסאל, שבעצמו כבש בדקה ה-80 את השער הראשון של קאיראט. אנדריי ארשבין הוותיק קבע את תוצאת המשחק ארבע דקות לסיום הזמן החוקי.

ביברס נאתכו רשם עוד משחק מצוין במדי צסק"א מוסקבה, שניצחה בחוץ 0:3 את אחמט גרוזני בליגה הרוסית. אלכסנדר גולובין העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה השישית, ומשם הקשר פרח עם מסירות נהדרות לוויטיניו (28) וסרג'יו איגנשביץ' (68).

קני סייף עם חבריו לקבוצה (האתר הרשמי)
קני סייף עם חבריו לקבוצה (האתר הרשמי)

אחמד עאבד שיחק 90 דקות בהפסד קבוצתו גירסונספור בבית 2:0 לאדנה דמירספור בליגה השנייה בטורקיה. תאודורה מנדי (31) ורוברט טאמבה (45) כבשו לאורחת, שנחלצה ממאבקי התחתית. קבוצתו של הקשר הישראלי פספסה הזדמנות לחבר שלושה ניצחונות ברציפות ולהיצמד לצמרת.

במחזור הסיכום של הליגה הסדירה בבלגיה, קני סייף שיחק 90 דקות במדי אנדרלכט, שניצחה 1:2 את אנטוורפן (צפו בתקציר). לוקה תאודורצ'יק (22) וסילבר ג'אנוולה (76 בפנדל) כבשו לאנדרלכט, סטאלון לימבומבה (43) רק השווה זמנית. קבוצתו של הישראלי, שסיימה את המשחק בתשעה שחקנים, נשארה במקום השני.

בקלאב ברוז', ליאור רפאלוב נכנס בדקה ה-62 והיה מעורב בשער היחיד של קבוצתו שניצחה 0:1 את סנט טרוידן. הסיפור הגדול של המחזור בבלגיה הגיע דווקא מהתחתית: מכלן ואופן הגיעו שתיהן למחזור האחרון עם אותו מספר נקודות, כשהשיטה קובעת שהאחרונה תרד ליגה מיידית והשנייה תקבל הזדמנות בפלייאוף התחתון. ניצחון 0:4 עם ארבעה שערים מהירים (73, 76, 80, 89) של אופן על מוסקורן גרמו לכך שהיא תסיים עם אותו מספר נקודות כמו מכלן, שניצחה 0:2 את בוורן, אבל עם הפרש שערים גדול יותר בשער אחד בלבד, מה שבעצם הוריד את מכלן לליגה השנייה.

רפאלוב. שיחק 28 דקות והספיק להיות שותף לשער ולספוג צהוב (Gettyimages).
רפאלוב. שיחק 28 דקות והספיק להיות שותף לשער ולספוג צהוב (Gettyimages).

למרות היכולת הטובה בשבועות האחרונים, מונאס דאבור לא שותף במשחק של זלצבורג בחוץ נגד מטרסבורג, שהסתיים ב-2:2 מאכזב מבחינת המוליכה. קבוצתו של החלוץ הישראלי כבר הובילה 0:2 משערים של פרדריק גולדברנדסן (27) והאנס וולף (53), אך שני פנדלים של סמעיל פרבליאק (55, 82) השוו את התוצאה וקבעו שהפער של זלצבורג משטורם גראץ שבמקום השני יהיה רק שמונה נקודות.

אנתורזיס, קבוצתם של רוני לוי ואריאל הרוש, הפסידה לאפולון במסגרת הפלייאוף בליגה הקפריסאית. הרוש עמד בשער במשך כל המשחק אך נכנע לצמד של פוטיס פאפוליס (27, 69). מייקל דוריס (45) רק השווה זמנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי