רק רשת: שחקני ברזיל חוגגים ברוסיה, עומרי אלטמן מתאושש מניתוח

טוני וואקמה
טוני וואקמה | אודי ציטיאט

וגם: הסלסאו מציגים את התלבושות למונדיאל. רוב מאס על רגל אחת, ערן זהבי עם המשפחה בתאילנד, יותם הלפרין וליאור אליהו מתנדבים למען נזקקים

(גודל טקסט)
18:29: שחקני ברזיל חוגגים את השמות
נבחרת ברזיל נמצאת ברוסיה לקראת משחקה נגד הנבחרת המארחת ביום שישי ומרסלו העלה תמונה באינסטגרם המראה את השחקנים סביב שולחן שכבר זכה לכינוי "שולחן המיליונים" משום ששוויים של שחקני הסלסאו הוא מאות מיליוני יורו. כמו תמיד השחקנים אוהבים לנגן ולשיר סמבה. דני אלבס, מרקיניוס וטיאגו סילבה ניגנו על כלים שונים.





 

Familia #M12

A post shared by Marcelo Vieira Jr. (@marcelotwelve) on


17:35: שחקני הפועל ירושלים ביקרו תלמידים

במסגרת פרויקט "כדורסל למען הקהילה", הגיעו שחקני האלופה הפועל ירושלים לחטיבת הביניים "לבונה" בבית אריה. הם קיימו משחק נגד נבחרת התלמידים, שנתנו פייט ראוי אך הפסידו לאדומים 45:36.


יותם הלפרין נאבק על הכדור עם תלמיד חטיבת הביניים (עודד קרני)
תלמיד חטיבת ביניים עולה לסל, הלפרין רק צופה מהצד (עודד קרני)


15:45: בגדי ברזיל החדשים
איזה סגנון יותר אהבתם, החולצה הצהובה או הכחולה? ההתאחדות הברזילאית מציגה את המדים החדשים למונדיאל ושואלת איזו חולצה יותר אהבתם. מוזמנים להתרשם.


Mais imagens das novas camisas da #SeleçãoBrasileira! E aí, curtiu mais a amarelinha ou a azul? #brasileiragem#gigantespornatureza#seleção@Nikepic.twitter.com/y2ttstIogu

— CBF Futebol (@CBF_Futebol) March 21, 2018


15:30: עומרי אלטמן מתאושש מניתוח בברכו
הקשר הישראלי של פנאתנייקוס, שגמר את העונה בשל הפציעה, מודה לעוקביו ברשתות החברתיות על התמיכה בו ומרגיע שהניתוח עבר בהצלחה ועכשיו הזמן לעבודה קשה. בהצלחה!


עומרי אלטמן. יחזור לעונה הבאה (תמונה מהאינסטגרם)
עומרי אלטמן. יחזור לעונה הבאה (תמונה מהאינסטגרם)


14:50: יום הולדת מתוק במיוחד לטוני וואקמה
כמיטב המסורת בהפועל באר שבע, שחקני האלופה חגגו יום הולדת 29 לכוכב הניגרי טוני וואקמה – וזה הסתיים, כמובן, עם עוגה בפנים.





14:30: מכבי חיפה מציגה את "אתגר רוב מאס"
עוזר מאמן מכבי חיפה על רגל אחת, השחקנים בספרינט. מי הגיע ראשון?





13:45: קפטן הפועל חדרה עושה מילואים

בזמן שהליגה הלאומית יצאה לפגרה ושחקנים רבים קיבלו מספר ימי חופש, התפנה אחד הקפטנים של הפועל חדרה מנשה זלקה למשימה לאומית: שירות מילואים. זלקה, שהיה אחד הכוכבים של מחלקת הנוער בשנים האחרונות, החליט לסיים גיל נוער ולהתגייס לצנחנים בכושר קרבי ולאחר שסיים את השירות הצבאי חזר לאהבת הכדורגל ואט אט נכנס להרכב של הפועל חדרה. בשנתיים האחרונות אף הפך לאחד השחקנים החשובים של הקבוצה ואף מונה לקפטן.


12:50: יאפ סתאם סיים את תפקידו ברדינג
בלם העבר ההולנדי, שהוביל את רדינג עד לפלייאוף הצ'מפיונשיפ בעונה שעברה, פוטר מתפקידו. המאמן בן ה-45, שזכור בעיקר מימי השיא שלו במרכז ההגנה של מנצ'סטר יונייטד, הפסיד בשבת 3:2 לנוריץ' ורצף של תשעה משחקים ללא ניצחון ומרחק שלוש נקודות מהקו האדום הספיקו לראשי המועדון כדי לזעזע.


11:55: הפועל ירושלים למען נזקקים

שחקני הפועל ירושלים, ליאור אליהו ויותם הלפרין, הגיעו לעמותת "יד ביד" של הרב גליוברמן ועזרו באריזת אלפי חבילות לנזקקים לקראת פסח.


הלפרין ואליהו אורזים ארוחות לחג הפסח (צילום: עמותת
הלפרין ואליהו אורזים ארוחות לחג הפסח (צילום: עמותת "יד ביד")


11:25: ערן זהבי נופש בתאילנד
בין כיבוש לכיבוש, הכוכב הישראלי בליגה הסינית מוצא זמן להירגע קצת עם אשתו והילדים על חוף בתאילנד. מגיע לו, שיהנה קצת



 

Love my family ☀️

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on



11:00: יום הולדת שמח!
ה-21 במרץ הוא יום מיוחד עבור חובבי הכדורגל. לא פחות מ-6 שחקני עבר והווה מפורסמים, ביניהם אגדות, מציינים היום את יום הולדתם. בראש ובראשונה נמצא לותר מתיאוס, קשר ובלם נבחרת גרמניה שזכור גם כמאמן מכבי נתניה לתקופה קצרה, שנולד היום לפני 57 שנה. איתו חוגגים גם רונאלד קומאן, כוכב ברצלונה ונבחרת הולנד שכיום משמש מאמנה (55), רונאלדיניו (38), מיצ'ו, ששיחק בעבר בסלטה ויגו ובסוונזי ופרש בגיל מוקדם עקב פציעות (32), ג'ורדי אלבה (29) ואנטואן גריזמן (27). מזל טוב!


 

The first midfielder in the #InterHallOfFame, happy #birthday to @lotharmatthaus10! ⚫️ #Matthaus #OnThisDay #HB #Legend #Football #Inter #ForzaInter #InterForever

A post shared by Inter (@inter) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי