11 מי יודע: גיא אסולין עזב גם את קאיראט

גיא אסולין
גיא אסולין | טוויטר

הקשר הישראלי שהחל את דרכו עם הטייטל "היורש של מסי" נדד מאז בעיקר בין קבוצות קטנות בספרד ואף שיחק בעונת 2015/16 בהפועל ת"א. "אני נאלץ לעזוב מסיבות אישיות", אמר בסרטון ווידיאו באתר המועדון

(גודל טקסט)
"אני נאלץ לעזוב את קאיראט מסיבות אישיות, תודה לכולם על היחס שקיבלתי", כך בישר היום (שישי) גיא אסולין בסרטון ווידיאו שהועלה באתר של סגנית אלופת קזחסטן, פחות מחודשיים אחרי שחתם במועדון. אסולין שיחק בקאיראט 46 דקות בלבד, במשחק הפתיחה של העונה מול קייזל-זאר והוחלף בפיגור 1:0 שהסתיים בניצחון 1:2. את המשחק השני מול אתיירו (0:2) ראה כבר מהספסל.


קאיראט היתה התחנה ה-11 בקריירה של הקשר בן ה-26 שנחשב לפני עשור "כיורש של ליאו מסי". אחרי שכיכב בברצלונה ב' אבל לא הצליח להשתלב בבוגרים של ברצלונה ואחר כך של מנצ'סטר סיטי החל לנדוד בקבוצות קטנות: ברייטון (כשעוד שיחקה בצ'מפיונשיפ), הרקולס, סנטאנדר  ומיורקה (ליגה ספרדית שנייה) וסבאדל (ליגה שלישית). בין לבין נחת לתקופה קצרה ולא מוצלחת בהפועל תל אביב שנודעה בעיקר בגלל הסכסוך המתוקשר שלו עם המאמן אלי גוטמן.


באתר של קאיראט גם פורסמה הודעה מטעם המועדון שעברה: החלטנו להיפרד מאסולין בצורה הדדית ומוסכמת בעקבות סיבות משפחתיות של השחקן. המועדון מאחל לגיא הצלחה בעתיד ומודה לו על העבודה המשותפת ביחד". 


Гай Ассулин покидает ФК «Кайрат»: https://t.co/UGXFlzKKsy на @YouTube

— ФК «Кайрат» (@fc_kairat) March 30, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי