צפו בתקציר: 90 דקות והחמצה לאלמוג כהן ב-2:2 המאכזב של אינגולשטאט

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

הקשר וקבוצתו פספסו הזדמנות להתקרב למקום ה-3. הישראלי היה מעורב בשער הראשון. 26 דקות לדאבור בהפסד ליגה נדיר של זלצבורג, סלטיק תוכל לחגוג אליפות בשבוע הבא. רפאלוב פתח לראשונה מאז אוגוסט

(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות רצופים, אינגולשטאט נעצרה החמיצה הזדמנות להתקרב היום למקום הרביעי כשסיימה ב-2:2 על ארמיניה בילפלד. הישראלי השלים 90 דקות בהרכב קבוצתו, היה מעורב בשער הראשון והחמיץ הזדמנות להעלות את המאחרת ל-1:3 כשבעט החוצה מקרוב במהלך המחצית השנייה אחרי דאבל פס נאה. השנאצר נשארו במקום הרביעי במרחק חמש נקודות מהולשטיין קיל השלישית במקום שמוביל למבחנים על העלייה לבונדסליגה הבכירה בסיום העונה.

זה התחיל משער של שטפן קוצ'קה בדקה ה-59 שקבע 0:1 בנגיחה, אך פביאן קלוס השווה לבילפלד בדקה ה-61 בנגיחה נוספת. האורחים בקושי הספיקו לחגוג את השוויון, כשהקצב המטורף נמשך עם רוברט לייפרץ שקבע 1:2 מיד לאחר מכן אחרי הגבהה נהדרת של טוביאס לבלס. נראה היה שהמארחת בדרך להניצחון, אך שער של אנדראס פוגלזאמר קבע 2:2 אחרי טעות חמורה בהגנת המארחים. בשבוע הבא מחכה לאינגולשטאט משחק לא פשוט כשתארח את סגנית המוליכה נירנברג, שרחוקה ממנה תשע נקודות.

זלצבורג הפסידה לראשונה בליגה האוסטרית אחרי 22 משחקים רצופים (מאז 27 באוגוסט), כשנכנעה 1:0 בחוץ מול לאסק לינץ. הפער בפסגה נותר על שמונה נקודות, שבעה מחזורים לסיום. מואנס דאבור נכנס כמחליף בדקה ה-64, שתי דקות אחרי השער שספגה קבוצתו, וסיים את המשחק עם כרטיס צהוב. ללא ניר ביטון הפצוע, סלטיק ניצחה בחוץ 1:2 את המילטון ותוכל לחגוג אליפות כבר בשבוע הבא.

ליאור רפאלוב פתח לראשונה מאז אוגוסט והשלים 90 דקות בהפסד של קלאב ברוז' 1:0 לגנט, שהגיע אחרי שמונה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות. וכעת הפער מאנדרלכט וגנט התקזז לשש נקודות בלבד אחרי שכבר עמד על דו ספרתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי