דיווח: אנדרלכט תרכוש את קני סייף תמורת 3.7 מיליון יורו

קני סייף אנדרלכט
קני סייף אנדרלכט | פייסבוק רשמי

האלופה החליטה לממש את האופציה על הישראלי. נשיא גנט: "אנחנו יכולים למכור אותו בסכום גבוה יותר". בבלגיה טוענים ששלוש קבוצות מאנגליה שלחו נציגים לצפות בשחקן

(גודל טקסט)

אנדרלכט החליטה לממש את האופציה על קני סייף ולרכוש אותו בקיץ מגנט תמורת 3.7 מיליון יורו, כך על פי דיווחים בבלגיה. ההתפתחות הגיעה לאחר שנשיא גנט, מישל לוואגי, אמר: "אני מקווה שאנדרלכט שכחה מהאופציה כי אנחנו יכולים למכור בסכום גבוה יותר". עוד נטען בבלגיה ששלוש קבוצות בפרמיירליג שלחו נציגים לעקוב אחרי הקשר ומכאן הרמיזה של נשיא גנט.


סכום הרכישה נקבע בהסכם ההשאלה והאופציה לקנייה היא של אנדרלכט בלבד, כשהקבוצות האנגליות מחכות להתפתחויות. אם הסגולים יממשו את האופציה, סייף ישחק בקבוצה בעונה הבאה אחרי שכמובן יחתום על חוזה ארוך טווח.


כאמור, אנדרלכט מרוצה מסייף שהושאל אליה בינואר והפך לשחקן הרכב. הוא שיחק בכל 14 המשחקים מאז שהגיע, כבש שער אחד ובישל שלושה נוספים. קשר נבחרת ארה"ב בן ה-24 רחוק ארבע הופעות מ-100 משחקי ליגה בבלגיה. בגנט הוא רשם 82 משחקים וכבש 13 שערים.


חמישה מחזורים לסיום העונה בבלגיה, רחוקה אנדרלכט שבע נקודות מקלאב ברוז' המוליכה. נראה שסייף ושחקניו יסתפקו במקום השני המוביל למוקדמות ליגת האלופות. 




מעורר עניין רב. קני סייף (אנדרלכט, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי