90 דקות וכרטיס צהוב לדקל קינן, דיווח: נאתכו יעזוב את צסק"א

נאתכו
נאתכו | אתר רשמי

סינסינטי עדיין במקום הראשון בליגת ה-USL למרות הפסד 4:1, קפטן הנבחרת נפגש עם ראשי המועדון והצדדים לא הגיעו להבנות. אנורתוזיס של רוני לוי ואריאל הרוש לא הצליחה למנוע את התואר מאפואל, שניצחה 1:2

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ברחבי אירופה נמשכים והליגות מתקרבות לסיומן. אריאל הרוש, שנבחר שלשום לשוער העונה בליגה הקפריסאית, עמד בשער אנורתוזיס של רוני לוי במחזור האחרון בליגה הקפריסאית, אך הקבוצה של הישראלים הפסידה 2:1 לאפואל, שזכתה בעקבות הניצחון באליפות קפריסין.

במשחק שנערך הלילה (בין שבת לראשון), הפסידה סינסינטי 4:1 לשרלוט אינדיפנד. דקל קינן שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוג לקראת הסיום. קבוצתו של הישראלי נותרה במקום הראשון בליגת ה-USL בארצות הברית אך נמצאת עם אותו מספר נקודות והפרש שערים כמו של צ'רלטון מהמקום השני.

שגיא גידיץ כבש במשחק הבית של קבוצתו אולימפיה פראג נגד אופבה מהליגה השנייה בצ'כיה, שהסתיים בתיקו 1:1. זהו שערו הראשון של גידיץ באולימפיה אותה מאמן מוטי איווניר, בהופעתו השישית במדי הקבוצה. הוא פתח בהרכב וכבש בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה בדקה ה-50 מול אופבה, שמוליכה את הטבלה אך עדיין לא הבטיחה את העפלתה לליגה הצ'כית הבכירה בתום העונה.

בנושא אחר, ברוסיה מדווחים היום (שבת) שביברס נאתכו עשוי לעזוב את צסק"א מוסקבה בקיץ. הקשר, שחוזהו יסתיים בתום העונה, נפגש עם ראשי המועדון הרוסי והצדדים לא הצליחו להגיע להבנות לגבי המשך ההתקשרות. ביום ראשון הקבוצה תשחק מול אנז'י במסגרת המחזור האחרון ולאחר מכן צפויה להתקיים פגישה נוספת שתחרוץ את עתידו של הישראלי. על פי ההערכות, ראשי המועדון הרוסי מעוניינים לחדש את פניו של המועדון ונאתכו לא צפוי להמשיך.


בדרך ליעד חדש? ביברס נאתכו (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי