סופית: אריאל הרוש לא ימשיך באנורתוזיס

אריאל הרוש
אריאל הרוש | טוויטר

השוער אמר לא להצעה לחתום לשנתיים נוספות בקבוצה של רוני לוי. על פי דיווחים, סוכנו טען בפני אנשי המועדון שהכיוון הוא חזרה לישראל או מעבר לגרמניה. אפואל ניקוסיה ממשיכה ללחוץ

(גודל טקסט)
אריאל הרוש לא ימשיך בעונה הבאה באנורתוזיס. השוער שנבחר לשוער המצטיין של העונה בליגה הקפריסאית קיבל הצעה לחתום לשנתיים נוספות בקבוצתו, אך החליט לדחות אותה. בקפריסין נטען שנציגיו של הרוש הודיעו לאנורתוזיס שהשוער מכוון לגרמניה או לחזרה לקבוצה גדולה בישראל, כאן הוא מבוקש במכבי חיפה ומכבי תל אביב. עוד נודע שגם מעבר לאפואל ניקוסיה עדיין על הפרק.


הרוש שיחגוג בסוף החודש 30, נהנה מעונה נפלאה בה קבוצתו סיימה במקום השלישי והשיגה כרטיס למוקדמות הליגה האירופית והוא עצמו קיבל את אפודת השוער הראשון גם בנבחרת ישראל. השוער כבר נפרד מחבריו לקבוצה לאחר שהעונה בליגה הסתיימה ובהמשך פרסם הודעת פרידה בחשבון האינסטגרם שלו. כעת, יחפש רוני לוי, שחתם בקבוצתו לשנתיים נוספות, שוער חדש.


מאנורתוזיס נמסר: "קיבלנו תשובה שלילית מהסוכן של הרוש. הוא אמר שהם שבעי רצון מההצעה שלנו, אבל הם מחכים להצעה מליגה טובה יותר. אנחנו מחפשים שוער חדש. עמדת השוער קריטית ואנחנו לא יכולים להמתין. הרוש עוזב מרצונו ואנחנו נחפש שוער טוב כמוהו". 


הרוש כתב בסוף השבוע בחשבון הפייסבוק שלו: "ההחלטה לחתום במדינה אחרת לא הייתה קלה לי. הידיעה שרוני לוי יאמן אותי עזרה לי מאוד כי אני עובד איתו כבר פעם רביעית ויודע את תרומתו לקרירה שלי. אבל היום אני שמח שלקחתי אותה. השקט מסביב גרם לי רק טוב והתמקדתי בכדורגל נטו. אחת המטרות שלי כשהגעתי לקפריסין בתחילה העונה הייתה לעשות משהו משמעותי עבורי. הצבתי לעצמי להיות שוער העונה של קפריסין, לספוג בכמה שפחות משחקים ולהגיע עם קבוצתי למפעל אירופאי ואני שמח שהצלחתי".


I would like to thank all our fans for an amazing year and a such a warm welcoming. Thank you Anorthosis's, it was an amazing experience for me that I will never forget. I would also like to thank my teammates and… https://t.co/2Iz1R7SE9m

— ariel harush (@HarushAriel) May 14, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי