צפו: ערן זהבי שוב החמיץ פנדל, גוואנגז'ו RF מעדה מול הנאן גינאיה

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

הישראלי החמיץ בפעם השנייה העונה מהנקודה הלבנה, אך לאחר מכן ז'י כבש מול האקסית ומיד ספג כרטיס צהוב שני ואדום על הורדת חולצה. ריקרדו קבע 1:1 מפנדל מוצלח בדקה ה-93, אחרי שימוש במצלמות

(גודל טקסט)
בפעם השנייה העונה החמיץ ערן זהבי כדור עונשין מ-11 מטרים. בפעם הראשונה זה קרה לו בהפסד הביתי 4:2 לשנדונג לוננג, אז הוא החמיץ כשגוואנגז'ו RF הוליכה 0:1. היום (שבת) זה קרה לו במצב של 0:0 מול הנאן גינאיה, חברו לחוד ז'י הצליח לכבוש בדקה ה-70, ולצערם הם ספגו מפנדל של ריקרדו בדקה ה-93 ונפרדו ב-1:1 מול קבוצת התחתית.


אחרי ה-2:2 בבייג'ינג בשבוע שעבר, קיוו ערן זהבי וחבריו לשוב למסלול הניצחונות על חשבון קבוצת התחתית, אולם בשל המעידה במאזנם 17 נקודות אחרי 11 מחזורים, לפחות כרגע במקום השישי וכבר במרחק שש נקודות מהמקום הראשון. הכוכב הישראלי כאמור החמיץ פנדל במחצית הראשונה והיה זה הפספוס השני שלו העונה מ-11 מטר והוא נותר עם תשעה שערים (וחמישה בישולים), רחוק שני כיבושים מהפסגה בה ניצב וו לי משנחאי SIPG. 


ז'י הצליח להשכיח לזמן קצר את הפנדל המוחמץ של זהבי כשבדקה ה-70 נגח כדור מדויק לרשת של האקסית וחגג על ידי הורדת חולצה, שעלתה לו בכרטיס צהוב שני ואדום. RF ניסתה להחזיק מעמד ולשמור על היתרון והצליחה לעשות זאת עד תוספת הזמן – אלא שאז השופט נעזר במצלמות הטלוויזיה, ראה את המרפק של לי, מבשל השער לז'י, הראה גם לו את האדום ואפשר לריקרדו לקבוע 1:1 מפנדל בסיום הדקה ה-93.

זהבי אחרי החמצת הפנדל. חושב על 20 אלף הדולרים שפיספס (אתר הליגה הסינית)
זהבי אחרי החמצת הפנדל. חושב על 20 אלף הדולרים שפיספס? (אתר הליגה הסינית)


בחוד של האורחת הנאן גיאניה ניצב גם אורלנדו סה הפורטוגלי, אקס מכבי תל אביב שרשם לאורך המשחק מספר החמצות קורצות. למרות הנקודה היא תישאר במקום ה-14 עם 11 נקודות, מרחק חמש נקודות מהקו האדום.


מהלך המשחק:
דקה 15: זהבי בבעיטה חופשית נהדרת מ-25 מטרים, השוער הודף בקושי לקרן.


אורלנדו סה. שני אקסים של מכבי תל אביב על המגרש (אתר הליגה הסינית)אורלנדו סה. שני אקסים של מכבי תל אביב על המגרש (אתר הליגה הסינית)


דקה 41, ערן זהבי החמיץ פנדל: הישראלי בעט חזק, אולם נעצר אצל השוער האורחת. פספוס שני שלו העונה מ-11 מטר.


זהבי בועט את הפנדל. החמצה שנייה העונה (אתר הליגה הסינית)
זהבי בועט את הפנדל. החמצה שנייה העונה (אתר הליגה הסינית)




דקה 56: זהבי קיבל כדור על סף הרחבה, אבל בעט לגופו של השוער. החמצה רשלנית


דקה 70, 0:1 לגוואנגז'ו RF:
ז'י נגח כדור מדויק לפינה הרחוקה והעלה את המקומיים ליתרון על חשבון האקסית. בחגיגת השער הוא הוריד חולצה וראה את הכרטיס הצהוב השני ומיד את האדום.



ז'י חוגג מול האקסית (אתר הליגה הסינית)



ומיד רואה את הכרטיס האדום (אתר הליגה הסינית)


דקה 90, 1:1: השופט הסתייע במצלמות הטלוויזיה, ראה שלי נתן מרפק, הראה גם לו את הכרטיס האדום והצביע על הנקודה הלבנה. ריקרדו הפורטוגלי קבע 1:1.



אולי זה הפנדל שעשה את ההבדל? ערן זהבי מחמיץ (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי