קינן שיחק 90 דקות והביס, בן חיים פתח ובישל בספרטה

טל בן חיים
טל בן חיים | האתר הרשמי

קפטן סינסינטי עלה עם קבוצתו לראשות טבלת הליגה השנייה עם 1:4 על צפון קרולינה. לחלוץ ניתנה הזדמנות להוכיח את עצמו ב-0:1 על סיגמה אולמוץ והוא ניצל אותה עם אסיסט בדקה ה-46, למרות שנפצע בשלב מוקדם

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
דקל קינן, שתפס מקום של קבע בהרכב קבוצתו סינסינטי והפך לקפטן שלה, ממשיך בעונה המצוינת שלו באופן אישי ושל קבוצתו ועלה איתה הלילה (בין שבת לראשון) למקום הראשון בטבלת הליגה השנייה בארצות הברית. הבלם שיחק 90 דקות והציג יכולת טובה למרות שער מצמק מאכזב שקבוצתו ספגה בדקה ה-86. בשבוע הבא מחכה להם משחק העונה מול לואיסוויל שנמצאת כרגע במקום השני.


במחזור הלפני אחרון בליגה הצ'כית, ספרטה פראג פגשה  את סיגמה אולומוץ במפגש פסגה כאשר קבוצתו של טל בן חיים היתה ערב המחזור במקום החמישי ואולמוץ במקום השלישי.


בן חיים, אולי בהזדמנות האחרונה להוכיח את עצמו במדי ספרטה, פתח בהרכב ונפצע בכתפו בדקה ה-25, אך לאחר בדיקה קצרה המשיך לשחק. זה השתלם לחלוץ הישראלי, שבדקה ה-46 קיבל כדור נהדר, חדר לרחבה מצד ימין והעביר כדור רוחב לג'וזף סוראל, שכבש מול שער כמעט ריק. הפציעה ככל הנראה החמירה, כיוון שבן חיים הוחלף בדקה ה-65. המשחק הסתיים בתוצאה 0:1, וספרטה עלתה בזכות הניצחון למקום הרביעי כשהיא עוקפת את יריבתה (יבלונץ ניצחה 1:3 את סלביה ועלתה למקום השלישי), והבטיחה רשמית את המקום בליגה האירופית בעונה הבאה.


⏱️ Fulltime. Sparta beat Olomouc 1-0 and moved to 3rd place. pic.twitter.com/CBOeaNcd8Z

— AC Sparta Prague (@ACSparta_EN) May 19, 2018


בסקטולנד, סלטיק של ניר ביטון הפצוע גברה 0:2 על מאת'רוול בגמר הגביע והשלימה טרבל שני ברציפות, לאחר שבאליפות זכתה כבר בסוף אפריל עם 0:5 על ריינג'רס ועוד קודם לכן קטפה את גביע הליגה גם כן עם 0:2 על מאת'רוול. קאלום מקגרגור (11) ואוליבייה אנצ'אם (25) סגרו את הסיפור בשלב מוקדם והבטיחו גביע מס' 38 לסלטיק.


ביציעים, עם או בלי קשר לתקרית של ניר ביטון בשבוע שעבר, אז העלה תמונה של נטע ברזילי לאחר זכייתה באירוויזיון והתעמת ברשת עם אוהדי סלטיק, אף כתב להם "אשאר כאן עד היום האחרון בחוזה", נערכה הפגנת תמיכה בפלסטין לאור האירועים האחרונים בעזה ובין השאר נכתב: "אוהדי סלטיק עומדים לצד פלסטין. די לרצח העם, די לציונות".

"Celtic stands with Palestine. End genocide, end Zionism." pic.twitter.com/Kx8mmItQm3

— Muireann Fanning ☘ (@muireannf) May 19, 2018

Celtic fans in solidarity with the oppressed people of Palestine.. Free Palestine! #History#DoubleTreblepic.twitter.com/lAWWcXG1IB

— Lee Fitzpatrick (@UncleLroyCFC) May 19, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי