ברוך שפטרנו: העונה הגרועה בקריירה של בן חיים הסתיימה

טל בן חיים
טל בן חיים | ספרטה פראג, רשמי

הישראלי הוחלף בדקה ה-64, קבוצתו איבדה נקודות וסיימה את הליגה רק במקום החמישי והיא תחל את דרכה במוקדמות הליגה האירופית כבר בסיבוב השני. כל המספרים מהשנה האיומה של אקס מכבי תל אביב בפנים

(גודל טקסט)
טל בן חיים וספרטה פראג סיימו הערב (שבת) את העונה בצ'כיה עם איבוד נקודות ו-0:0 מאכזב בחוץ מול בוהמיינס 1905. הישראלי פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-64, קבוצתו איבדה את המקום הרביעי אחרי שסיגמה אולמוץ ניצחה ועקפה אותה במחזור הנעילה.


המשמעות: ספרטה פראג, שהשקיעה כמויות אדירות של כסף וציפתה בתחילת העונה להתמודד על צלחת האליפות, תחל את המסע לליגה האירופית כבר בסיבוב המוקדמות השני והעונה הבאה תצא לדרך מוקדם מהצפוי.


עבור בן חיים, שהגיע לספרטה בקיץ האחרון תמורות סכום שיא של 2.9 מיליון יורו, מדובר בעונה המאכזבת ביותר בקריירה בפער ניכר. אקס מכבי תל אביב שותף ב-18 משחקי ליגה מתוך 30. ב-12 מהם פתח בהרכב וסיים 90 דקות רק שלוש פעמים. הישראלי לא מצא את הרשת אפילו פעם אחת, בישל פעמיים בלבד וספג כרטיס צהוב אחד.


בן חיים אמנם מחזיק בחוזה גבוה במיוחד לשלוש שנים נוספות (כמיליון יורו לעונה), אך לא מן הנמנע שספרטה פראג תנסה למכור או להשאיל את הישראלי המאכזב שהגיע כאמור עם תג מחיר כבד במיוחד והר של ציפיות ולא הצליח לספק את הסחורה.


⏱️ V prvním poločase jsme branku neviděli. @bohemians1905 – Sparta 0:0. #acspartapic.twitter.com/0jvOcS9FGz

— AC Sparta Praha (@ACSparta_CZ) May 26, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי