קובי מויאל: רוצה לשחק בקבוצה גדולה בישראל, זו השאיפה

קובי מויאל
קובי מויאל | טוויטר

הקשר נאלץ לסיים את דרכו בניו יורק קוסמוס בשל פירוק הליגה: "יכול לשבת ולהמשיך לקבל כסף, רוצה לשחק כדורגל". הסיכוי שישוב לבית"ר ירושלים: "אשמח לחזור כי זה הבית שלי, אבל אף אחד לא דיבר איתי"

(גודל טקסט)

דירקטוריון ליגת ה-NASL, שנחשבת לליגת המשנה הרשמית בארצות הברית, הודיע לפני שלושה חודשים על ביטולה של עונת 2018 לאחר שבית המשפט הפדרלי לא נתן צו מניעה לביטול הסטטוס על ידי ההתאחדות האמריקאית. קובי מויאל, קשר ניו יורק קוסמוס, דיבר הערב (שלישי) בתכנית הספורט של 103FM ושפך אור על הסיטואציה המוזרה ועל עתידו.

פירוק הליגה בארצות הברית: "הליגות כאן הן פרטיות. לצערי, היה מאבק משפטי והליגה התפרקה אחרי מאבק שנמשך שנים. לפני חודשיים זה הוחלט ואני מאמין שעוד שנה הליגה תחזור שוב להתקיים. היה לי חוזה חוזה לשנתיים ואני אצא עכשיו לקבוצה אחרת. אני מחכה לכל מיני הצעות מישראל ומחו"ל ובודק את האופציות שלי. אני רוצה לשחק כדורגל, יש לי אופציה לשבת בניו יורק ולהמשיך לקבל כסף אבל אני רוצה להיות על המגרש".

חזרה לליגת העל: "אני רוצה לשחק בקבוצה גדולה, זו השאיפה. אני עדיין לא יודע לאן זה יתפתח והסוכנים שלי בודקים כרגע את האופציות. עדיין אין דיבורים עם אף קבוצה, אבל ראיתי פרסומים כאלה ואחרים באתרים בארץ. בקרוב הדברים יתבהרו".

השינוי שחל בו: "לפני שנה וחצי שיחקתי בארץ, כולם מכירים אותי. אני הרבה יותר מנוסה במשחק ובחשיבה. התבגרתי ועם הזמן למדתי איך להתנהל. אני אותו קובי שרעב לכדורגל ונוהג כמו מקצוען. אני תמיד מעדיף לשחק בחו"ל, אבל לא פוסל שום דבר. אם תגיע הצעה טובה מישראל מקבוצה שתעריך אותי, אני אחזור כי אני אוהב את המדינה למרות שבחו"ל העריכו אותי יותר".

חזרה אפשרית לבית"ר ירושלים: "חשבתי לחזור עוד ארבע או חמש שנים ולפרוש בבירה, אבל אז הליגה פה התפרקה. אף אחד מבית"ר עדיין לא דיבר איתי. אני תמיד אשמח לחזור כי זה הבית שלי אבל יש עוד קבוצות, אחכה ואראה לראות לאן זה יתפתח".


מחפש בית חדש. קובי מויאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי