דיווח בטורקיה: בשיקטאש החליטה לנסות לצרף את מואנס דאבור

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

החלוץ הוצע למועדון לפני חודשיים על ידי סוכן שחקנים שוויצרי, אך דרישת זלצבורג ל-12 מיליון יורו דמי העברה הייתה גדולה על הטורקים. כעת, העסקה שוב על הפרק

(גודל טקסט)

בשיקטאש תגביר את מאמציה לצרף את מואנס דאבור, כך על פי דיווחים בטורקיה. דאבור הוצע לקבוצת הפאר הטורקית לפני חודשיים על ידי סוכן השחקנים הסרבי-שוויצרי מילוש מאלנוביץ', מי שהיה אחראי על העברת הבלם דושקו טושיץ' מבשיקטאש לגוואנגז'ו RF של ערן זהבי. באותו זמן, זלצבורג דרשה 12 מיליון יורו, סכום שהטורקים לא היו מוכנים לשלם.

בשיקטאש עברה לאופציות אחרות, ביניהן דניאל סטארידג', עליו דרשה ליברפול סכום גבוה של 15 מיליון ליש"ט. כעת, החליטו בבשיקטאש לחזור לאופציית דאבור. בטורקיה טוענים שבקבוצה מתכוונים להקצות לעסקה 7-8 מיליון יורו, ומאמינים שזלצבורג תתגמש מעט בדרישותיה.

דאבור בן ה-26 רשם עונה פנטסטית עם 22 שערי ליגה, תואר מלך השערים באוסטריה ושבעה שערים נוספים בליגה האירופית, שם הגיעה זלצבורג לחצי הגמר. חלוץ נבחרת ישראל הבקיע בסך הכל 72 שערי ליגה בחמש עונות מאז עזב את ישראל – 3.5 בגראסהופרס ועונה וחצי בזלצבורג.


דאבור. מלך השערים באוסטריה ימשיך לטורקיה? (Gettyimages)

בשיקטאש, שאיבדה את תואר האליפות, סיימה את העונה שעברה במקום הרביעי ובמרחק ארבע נקודות בלבד מהאלופה הנכנסת גלאטסראיי. הקבוצה תשחק בעונה הקרובה במוקדמות הליגה האירופית. שמו של דאבור הוזכר בשבועות האחרונים גם כמועמד לפיורנטינה, לאציו, ליון וסביליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי