צפו: שער בכורה לדקל קינן בניצחון 0:2 של סינסינטי על שארלוט

דקל קינן
דקל קינן | האתר הרשמי

הבלם הישראלי כבש מכדור קרן בדקה השביעית את שערו הראשון בליגת ה-USL בארצות הברית ועזר לקבוצתו לשמור על המקום הראשון. את השער השני הבקיע פורסט לאסו, שגם לו זהו שער בכורה בקבוצה

(גודל טקסט)
לילה מצוין עבר על הנציג הישראלי בארצות הברית. דקל קינן כבש הלילה (בין רביעי לחמישי) את שערו הראשון במדי סינסינטי, חצי שנה מאז הצטרף לקבוצת מליגת ה-USL.


סינסינטי, שערב המחזור היתה במקום הראשון אך עם שלושה משחקים יותר מלפיטסבורג שבמקום השני, אירחה את שארלוט אינדיפנדט מהמקום השמיני. כבר בדקה השביעית קינן מצא את הרשת, לאחר שכדור קרן עבר את השוער והגיע אליו ממש על קו השער. 13 דקות לאחר מכן כדור חופשי של קני ווקר הגיע לראש של פורסט לאסו, שנגח פנימה וקבע את תוצאת המשחק. אגב, במשחק נשבר שיא ליגה, כאשר 25,251 צופים הגיעו לאצטדיון במה שהפך למספר הגבוה ביותר של קהל במשחק אמצע שבוע ב-MLS.


זהו משחק הליגה התשיעי ברציפות ללא הפסד של סינסינטי, שתארח בשבוע הבא את ניו יורק רד בול 2. כזכור, בעונה הבאה תשחק הקבוצה הקטנה, שהוקמה רק לפני כארבע שנים, בליגת ה-MLS הבכירה ותפגוש קבוצות עמוסות כוכבים כמו לוס אנג'לס גלאקסי והקבוצה הראשונה של ניו יורק רד בול.


7' REPLAY: From the corner, @DekelKeinan puts away the rebound off the bar for his first #FCCincy goal and an early lead!#CINvCLT | 1-0 pic.twitter.com/UFoSStDSyp

— FC Cincinnati (@fccincinnati) July 19, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי