ליאור רפאלוב במשא ומתן מתקדם עם סטנדרד ליאז'

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | טוויטר

הישראלי לא נכלל בסגל ב-1:2 של קלאב ברוז' על מחזיקת הגביע בסופר קאפ הבלגי, לספורט1 נודע שהסיבה היא מעבר אפשרי ליריבה אותה מאמן מישל פרודום - שהדריך את הקשר במשך ארבע שנים וזכה איתו באליפות ובגביע

(גודל טקסט)

אלופת בלגיה קלאב ברוז' זכתה הערב (ראשון) בסופר קאפ המקומי בזכות 1:2 על מחזיקת הגביע סטנדרד ליאז', במשחק שנודע לספורט1 כי ייתכן שהפגיש בין קבוצתו של ליאור רפאלוב בשמונה השנים האחרונות לבין קבוצתו החדשה.

כבר אתמול (שבת) נודע שהקשר הישראלי בן ה-32 מחוץ לסגל ברוז' להתמודדות, אבל לספורט1 נודע היום שהסיבה לכך היא שיחות שמתנהלות בין המועדון לבין סטנדרד ליאז' בנוגע להעברת רפאלוב.

מי שמאמן את סטנדרד העונה הוא מישל פרודום, קדנציה שלישית שלו בליאז', מי שכידוע אימן את ברוז' מ-2013 ועד 2017 ואותה הוביל לאליפות בעונת 2015/6 ולזכייה בגביע עונה קודם לכן, כשליאור רפאלוב כמובן מככב באותן שנתיים – בגמר הגביע הוא כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן וגם בישל קודם לכן ונבחר לכדורגלן העונה בבלגיה ובעונת האליפות החמיץ את פתיחת העונה עקב פציעה, אך חזר בסערה וכבש שבעה שערים ובישל חמישה ב-19 הופעות.


ליאור רפאלוב. האיחוד עם פרודום קרוב מתמיד (האתר הרשמי של קלאב ברוז')

ליאור רפאלוב מסיים את חוזהו בתום העונה ואחרי שכבר בשנה שעברה כמעט חזר לישראל, כבר סיכם את תנאיו במכבי תל אביב, נראה שהפעם הפרידה תהפוך לרשמית תוך ימים. בדיווח שפורסם אתמול בבלגיה נכתב שליאור ואשתו גל מרוצים מהחיים בבלגיה ומעדיפים שלא לעזוב את המדינה, כשבעבר נקשר שמו של הקשר עם מעבר לליאז' וגם לאנטוורפן.

בעונה האחרונה ליאור רפאלוב כבר הפך לשחקן משני בסגל של ברוז' ושותף בעיקר כשחקן מחליף – רשם 18 הופעות ליגה, כבש פעמיים בפלייאוף ושותף בסך הכל 575 דקות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי