רפאלוב יעזוב את ברוז', בשיקטאש במו"מ לצירוף דאבור

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | קלאב ברוז', רשמי

הקשר נותר מחוץ לסגל של האלופה גם ב-2:5 על אופן במחזור הפתיחה והוא אינו בתכניות של המאמן איוון לקו. מועדון הפאר הטורקי מנסה להחתים את חלוץ זלצבורג שכבש צמד במחזור הפתיחה. בן חיים נפצע והוחלף

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)
ליאור רפאלוב לא נמצא בתכניות של המאמן הקרואטי איוון לקו והוא צפוי לעזוב את קלאב ברוז' עד לסיום החלון הנוכחי. הישראלי, כמו בסופרקאפ הבלגי, לא נכלל בסגל האלופה בניצחון המוחץ 2:5 על אופן במחזור הפתיחה.


רפאלוב כידוע יסיים את חוזהו בברוז' בתום העונה ואחרי שכבר בשנה שעברה כמעט חזר לישראל, לאחר שסיכם את תנאיו במכבי תל אביב, נראה שהפעם הפרידה תהפוך לרשמית תוך ימים. בדיווחים שפורסמו בתקשורת הבלגית נקשר שמו של שחקן נבחרת ישראל עם מעבר לליאז' וגם לאנטוורפן. בעונה האחרונה ליאור רפאלוב כבר הפך לשחקן משני בסגל של קלאב ברוז' ושותף בעיקר כמחליף – רשם 18 הופעות ליגה, כבש פעמיים בפלייאוף ושותף בסך הכל 575 דקות.


מרפאלוב לליגיונר אחר. בשיקטאש ממשיכה לחפש חלוץ והמגעים מול רד בול זלצבורג בנוגע לצירופו של מואנס דאבור נמשכים. לאחרונה, כזכור, מלך שערי הליגה האוסטרית הוצע לקבוצה הטורקית שהחליטה לנסות להחתימו וכעת היא מנסה להגיע לסיכום מול קבוצתו. מאוחר יותר מואנס דאבור פתח את העונה עם רד בול זלצבורג. החלוץ הישראלי כבש פעמיים ב-1:3 על ל.א.ס.ק. לינץ במחזור הפתיחה של הליגה האוסטרית והמשיך את כושרו הנפלא מאשתקד אז סיים כזכור כמלך השערים. 


 

בצ'כיה, טל בן חיים נפצע במחזור הפתיחה של הליגה הצ'כית והוחלף כעבור 65 דקות. ספרטה פראג, אחרי פיטורי המאמן, ניצחה את 1:2 את יבלונץ. מחליפו של השחקן הישראלי הבקיע את השער השני.




בדרך ליעד חדש. ליאור רפאלוב (האתר הרשמי של קלאב ברוז')

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי