בספרטה חוששים: בן חיים עלול להיעדר תקופה ארוכה. צפו בפציעה

טל בן חיים
טל בן חיים | האתר הרשמי

החלוץ סובב את ברכו בניצחון 1:2 על יובלנץ וירד מהמגרש על אלונקה. המאמן סיפר לעיתונאים בסיום: "הוא סובל מפגיעה לא פשוטה". וגם: הציון הנמוך לו זכה על 66 הדקות בהן שיחק

(גודל טקסט)

טל בן חיים עלול להיעדר תקופה לא קצרה מהמגרשים אחרי שאתמול (שני) הוא נפצע בניצחון 1:2 של ספרטה על יובלנץ וירד מהמגרש על אלונקה בדקה ה-66. ז'דנק שצ'סני, המאמן הזמני של הקבוצה והמנהל הספורטיבי, אמר לעיתונאים הצ'כים בסיום שהישראלי סובב את ברכו ונפצע בצורה לא פשוטה. החלוץ עדיין לא עבר בדיקות מקיפות, אך החשש הראשוני הוא כאמור מפגיעה שעלולה להשבית אותו לתקופה ארוכה.

בחזרה לצד המקצועי, בן חיים עלה כאמור ב-11 ועל פי התקשורת הצ'כית שצ'סני דוגל בשיטת משחק שאינה מתאימה לישראלי בה הוא משמש כקשר ימני שנאלץ לרדוף במרבית הזמן אחרי שחקן ההתקפה ולא כחלוץ קו כפי שהוא התרגל לאורך מרבית הקריירה שלו. למרות זאת, יכולתו הטובה במחזור הפתיחה סידרה לו את המקום בהרכב גם אמש, אלא שהפעם הוא כבר לא הבריק וזכה לציון הנמוך ארבע מתוך חמש (חמש הוא הציון הנמוך ביותר) בעיתון "דנש".

עדיין לא ברור כמה זמן שצ'סני ימשיך בתפקידו כמאמן הקבוצה ובצ'כיה מדווחים שהוא אינו מעוניין במשרה ושואף לשוב לתפקידו כמנהל הספורטיבי. "אנחנו מחפשים מאמן טובים ועדיין לא החלטנו האם להביא זר או צ'כי", אמרו בספרטה אחרי הניצחון שסידר לקבוצה מאזן מושלם בתום שני מחזורים. ביום חמישי הקרוב הקבוצה תארח את סובוטיצ'ה הסרבית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית לאחר הפסד חוץ 2:0 במטרה להפוך אך התוצאה, אך היא תצטרך להסתדר ללא טל בן חיים.


בספרטה חוששים מפציעה ארוכה. בן חיים (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי