באנגליה מיישרים קו: קריסטל פאלאס רוצה לצרף את דאבור

מואנס דאבור
מואנס דאבור | רד בול זלצבורג, רשמי

"דיילי מייל" מצטרף לדיווח מספרד ומאשר שהקבוצה מעוניינת בישראלי של זלצבורג, שהעניק אתמול שער מאוחר לקבוצתו. לתקשורת האוסטרית אמר: "לא מכיר את הרצוג כמאמן, מאחל לו רק טוב ומקווה שיעשה עבודה טובה"

(גודל טקסט)
אחרי הדיווח אתמול בספרד, גם "דייל מייל"  האנגלי פרסם הבוקר (ראשון) שקריסטל פאלאס רוצה לצרף את החלוץ הישראלי של רד בול זלצבורג, מואנס דאבור. מנג'ר פאלאס רוי הודג'סון רוצה לחזק גם את הקישור, אך עלול לאבד את חלוץ הקבוצה ווילפריד זאהה לצ'לסי שמוכנה לשלם עליו 75 מיליון ליש"ט, סכום ממנו נרתעה טוטנהאם. פאלאס כבר צירפה העונה את הקשר ההתקפי מקס מייר משאלקה שיכול לשחק גם כחלוץ שני, כשחלוץ נוסף בסגל הוא כריסטיאן בנטקה.


דאבור שכבש אתמול בדקה ה-93 את השער השני בניצחון בחוץ 0:2 על מטרסבורג, נשאל אחרי המשחק על מאמנה החדש של נבחרת ישראל אנדי הרצוג ואמר: "אני מכיר רק את השם שלו. אני רק יודע שהוא היה שחקן גדול באוסטריה ודברים כאלה. כמאמן אני לא מכיר אותו, אבל אנחנו כולנו מקווים להכיר אחד את השני בחודשים הקרובים. אני מאחל לו הכי טוב ומקווה שיעשה בנבחרת עבודה טובה".


לגבי המשחק במחזור השני אמר דאבור: "שיחקנו טוב מול קבוצה חכמה. קשה מאוד לשחק מולם. הם הגנו על השער בצורה טובה. היו לנו רק מעט הזדמנויות לכבוש. יכולנו להקל על עצמנו אם היינו כובשים מחצית ראשונה. אני עושה את הכי טוב שלי כדי לעזור לקבוצה, אבל אנחנו משחקים קבוצתית וכל אחד עוזר. אנחנו נותנים בכל משחק יותר ממאה אחוז. אני בטוח שבעתיד נכבוש יותר שערים".


Für Andre #Ramalho ist es der 50. Sieg in der Tipico Bundesliga! Ausgerechnet er erlöste uns mit dem Treffer zum 1:0! #SVMRBS
// Andre Ramalho celebrates the breakthrough against Mattersburg and his 50th win in the Bundesliga. pic.twitter.com/SVaCk8NtE2

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) August 4, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי