דיווח בבלגיה: ליאור רפאלוב נפגש עם מאמן סטנדרד ליאז'

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | האתר הרשמי

הלגיונר הישראלי, שלא נמצא בתוכניות של ברוז', שוחח עם מישל פרודום אך השניים לא הגיעו להסכמה באשר למעברו למועדון. אחרי ההודעה של מנארט אתמול, גוברים הסיכויים שהקשר לא ישחק בבלגיה בעונה הקרובה

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב עדיין שייך לקלאב ברוז', אך הוא לא נמצא בתוכניות של המועדון הבלגי ועתידו לא ברור. היום (שלישי) דווח בתקשורת הבלגית כי הקשר הישראלי נפגש עם מאמן סטנדרד ליאז' מישל פרודום, אך השניים לא הגיעו להסכם באשר למעברו לקבוצה, שהיתה אחת הקבוצות ששמו נקשר אליהן הכי הרבה הקיץ.

חלון ההעברות בבלגיה נסגר ב-31 באוגוסט, יום שישי הקרוב, ולרפאלוב עדיין אין קבוצה. אתמול הודיע המנהל הספורטיבי של ברוז' וינסנט מנארט שמאמן הקבוצה החליט לא להכלילו בסגל ותוכניות המשחק שלו בעונה הקרובה לא כוללת את הלגיונר. מנארט התייחס גם לעתידו של רפאלוב: "יש לו ביקוש, אבל עדיין לא הגענו לשלב שיש הצעה שתוביל לעזיבתו. החוזה שלו בברוז' טוב, אחרת היו לו עשר אפשרויות לעזוב. ליאור עשה המון בשביל קלאב ברוז', הוא היה כאן שמונה שנים והיה חלק משמעותי בפיתוח הקבוצה. אני מאוד מקווה בשבילו שהוא ימצא בית חדש".

כעת מסתמן שהאפשרות האחרונה שנותרה לקשר היא לחזור לישראל, אחרי שמונה עונות בבלגיה. בית"ר ירושלים היתה מעוניינת הקיץ ברפאלוב אך לא נעשתה התקדמות בכיוון, כשגם החזרה למכבי חיפה אפשרית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי