רשמי: ליאור רפאלוב ישחק באנטוורפן בעונה הקרובה

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | האתר הרשמי

הקשר עבר לתחנה חדשה בבלגיה, אליה הושאל מקלאב ברוז' לעונה הקרובה ובסופה יהיה שחקן חופשי. מוקדם יותר צולם על ידי סוכנו דודו דהאן כשהוא עורך את הבדיקות הרפואיות בקבוצתו החדשה ויחתום רשמית בקרוב

קבוצות: קלאב ברוז'
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: ליאור רפאלוב עבר לקבוצה חדשה בבלגיה. הקשר הישראלי הושאל מקבוצתו קלאב ברוז' לאנטוורפן לעונה הקרובה, בסופה כבר יהיה שחקן חופשי.


לפני מספר שעות הוא הגיע לאצטדיונה של הקבוצה על מנת לעבור את הבדיקות הרפואיות ולהאיץ את המשא ומתן בכדי לחתום רשמית על חוזהו. מוקדם יותר היום דווח בבלגיה שעדיין קיימים פערים בין המנהל המקצועי של לוסיאנו ד'אונופריו לראשי קלאב ברוז', אך בשעות האחרונות חלה תפנית והעסקה צברה תאוצה. 




רפאלוב בבדיקות הרפואיות (אינסטגרם)

 

רפאלוב הגיע לקאלב ברוז' בעונת 2011/12 ממכבי חיפה תמורת 2.5 מיליון יורו ומאז שיחק שבע עונות בקבוצה והופיע ב-177 משחקי ליגה בהם כבש 40 שערים. הישראלי הפך במהרה לאחד השחקנים הכי מוערכים על ידי האוהדים ולאחד ממנהיגי הקבוצה הנחשבת יחד עם אנדרלכט לאחד משני המועדונים הבולטים בליגה. הקשר היה שותף לזכיה בשתי אליפויות והביא לקבוצה את הגביע הבלגי בעונת 2014/15 כאשר היתה לו כימיה גדולה עם שוער מכלן ונבחרת בלגיה בעבר מישל פרודום שאימן אותו.


רפאלוב בישל בגמר הגביע וכבש שער את שער הניצחון בוולה בלתי נשכח מול אנדרלכט 1:2. נשיא הקבוצה ברט ורהאך פרץ בבכי בסיום המשחק כשהניף את הגביע והבטיח לרפאלוב שידאג לבנות לו פסל מחוץ לאיצטדיון. רק בעונה שעברה רפאלוב למעשה הפך לשחקן ספסל עם בואו של המאמן הקרואטי איבן לקו שהחליט שהוא לא מתאים לשיטת המשחק שלו, אבל החזיר אותו בהדרגה לסגל ושיתף אותו בפלייאוף ואפילו טען שהוא הג'וקר שלו במסע אל עבר הזכייה באליפות. העונה החליטה ברוז' סופית שהוא לא רצוי בקבוצה, אבל לא נהגה בו בכבוד כמו בכל כוכב גדול ולא נתנה לו להתאמן עם הסגל ואף הקשתה עליו לעזוב. 



Lior Refaelov, Bosuil Stadyumu'nda. Gün içerisinde Antwerp ile sözleşme imzalaması bekleniyor. pic.twitter.com/VO2bqmFoGb

— Mikail Serin (@serinmik) August 30, 2018 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי