קליימן: "ארבע שנים אצל טביב זה כמו עשרים במקום אחר"

בוריס קליימן
בוריס קליימן | ערן לוף

שוער פראלימני דיבר בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לאקסית בית"ר ירושלים: "היה נכון מבחינתי לעזוב". וגם: הטעות של גיא חיימוב, נבחרת ישראל, משחק הכיסאות בליגת העל ("שיגעון שלם") והשקט הממכר בקפריסין

(גודל טקסט)
אחרי ארבע שנים בבית"ר ירושלים, בוריס קליימן עזב הקיץ את ישראל וחתם במדי העולה החדשה לליגה הבכירה בקפריסין, פראלימני. בתום שני מחזורים, השוער וקבוצתו מדורגים במקום הלפני אחרון בטבלה עם אפס נקודות ושישה שערי חובה. הערב (שני) הוא דיבר בתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם לאפשרות שיחזור לנבחרת ישראל, עזיבת בית"ר ירושלים, אלי טביב, הדרך החדשה בקפריסין ומשחק הכיסאות בליגת העל.


בית"ר ירושלים: "האם הייתי נשאר בדיעבד אחרי שטביב עזב? אי אפשר לדעת מה היה יכול לקרות. לא הייתי יכול להרשות לעצמי לחכות. הייתה לי הזדמנות טובה ולקחתי אותה בשתיים ידיים. הייתי צריך את השקט והניסיון הזה. יש פה שוק גדול של מאמנים ושחקנים מכל אירופה. זו חשיפה טובה בשבילי. למרות שספגתי חמישייה במשחק הראשון, נכנסתי לזון טוב ואני מקווה להמשיך כך". 


 

נבחרת ישראל: "אני מצפה לחזור ואני מאמין שזה יקרה בקרוב מאוד. אני מאמין בעצמי וחושב שהעובדות מדברות בעד עצמן. אין הרבה שוערים שיכולים לשרוד ארבע שנים בבית"ר ירושלים. ארבע שנים תחת אלי טביב זה כמו עשרים שנה במקום אחר. עזבתי בגללו? זה שילוב של הכל ביחד. היה קצת בלגן עם הקהל גם בתחילת העונה. מבחינת הקריירה, היה נכון לי לעזוב למקום עם אווירה חדשה וקצת שקט".



אחת הסיבות לכך שקליימן עזב. אלי טביב (דני מרון)


פתיחת העונה של קבוצתו: "לא התחלנו טוב את העונה. אתמול היה משחק מצוין שלנו עם קהל ואווירה טובה. לחצנו והצלחנו להגיע המון מצבים. ספגנו שער שטותי מטעות ואז הם נכנסו למשחק עם האוהדים והאווירה. יש לנו קבוצה חדשה והאמת שאני מאוד סומך על מי שנמצא ואני מאמין שכבר בשבת ננצח ונשיג נקודות ראשונות". 


 

החיים באי השכן: "מאוד שקט פה. יש סבלנות. מאמינים פה בדרך ובקבוצה, שכמו שאמרתי היא חדשה לגמרי. נשארו אולי חמישה שחקנים מהעונה שעברה. זה לוקח זמן. הקבוצה טובה ומנוסה, יש כאן שחקנים ששיחקו בליגות בכירות. אם נמשיך לשחק כמו אתמול, למרות שני ההפסדים, נעשה דברים יפים בליגה העונה. הליגה ברמה מאוד גבוהה, אבל אני חושב שאנחנו באמת טובים. במשחק הראשון היינו על הפנים, אבל אתמול זה כבר נראה אחרת".


השער שספג חיימוב מול בני יהודה: "ראיתי את הגול. אני חושב שגיא משחק המון ברגל. אני לא יודע את הכמות מסירות שלו במשחק או בעונה, אבל זה היה חוסר ריכוז של שנייה. זה קורה, בעיקר לשוערים שמשחקים המון עם הרגל. גם לי זה קרה מול בני יהודה לפני שנתיים. אתה מחלק 200 מסירות במשחק אז טעות כזו יכולה לקרות פעם בכמה זמן". 

המעברים הרבים של שוערים בישראל במהלך הקיץ: "אני לא עוקב, אבל אני רואה שיש בארץ משחק כיסאות. שיגעון שלם מה שהולך בליגת העל". 

 


"חוסר ריכוז של שנייה". קליימן על השגיאה של חיימוב מול בני יהודה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי