רוני לוי: "בישראל אני לא אעבוד תחת מנג'ר, אולי בברצלונה"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

המאמן בן ה-51, שסיים את תפקידו באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית בתום שנתיים, בראיון: "מכבי חיפה? מן הסתם יהיו ספקולציות עכשיו". פיצויים: "הנשיא דיבר איתי בקול מוזר". הצעות מקפריסין: "אין מספיק משרות"

(גודל טקסט)

 מוקדם היום היום (רביעי) רוני לוי סיים את תפקידו כמאמן אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית לאחר שהודח מאירופה על ידי קבוצה מאלבניה והשיג חמש נקודות מ-12 אפשריות בארבעת מחזורי הפתיחה של הליגה המקומית.

"אני מאוד מאוכזב כי הייתה לי תקופה נהדרת בקפריסין וחבל שהיא הסתיימה כך", אמר המאמן הישראלי בן ה-51 בשיחה עם ספורט1. "חשבתי שאמשיך בתפקיד, הם מכירים אותי טוב מאוד, אבל בכדורגל דברים משתנים במהירות".ביום שישי אני כבר אחזור לישראל. הפרק שלי כאן הסתיים ועכשיו צריך להרים את הראש. כמובן שאני מתכוון להמשיך לאמן ואנחנו נראה מה יקרה כשאשוב לארץ".

מאוחר יותר דיבר לוי בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לסוגיה: "בכדורגל -בטח בקפריסין – אחרי שנתיים לעזוב זה לפעמים בסדר. הופתעתי כי קיבלתי את הקבוצה לפני שנתיים במקום מאוד לא טוב. ברחנו מהירידה והגענו עד לפלייאוף העליון. העונה שעברה הייתה נהדרת ובנינו פה קבוצה חזקה. התוצאות היו לא רעות העונה והצגנו כדורגל טוב, היינו עדיפים על היריבות שלנו. יש הבדל בין תוצאות לבין דרך. התוצאות לא היו מספיק טובות, אבל גם לא כאלה רעות. הדברים הלכו קשה, אבל אם יש סבלנות והדרך היא נכונה, אז בסוף זה מסתדר. כשאין סבלנות, מפטרים את המאמן".

האפשרות שיחליף את פרד רוטן במכבי חיפה: "רק היום סיימתי לעבוד. יתחילו עכשיו שמועות עכשיו מן הסתם, אבל אני לא רוצה להתעסק בזה. אני אתעסק עכשיו במאמנים אחרים? אתם רוקדים על הדם שלי. אני לא יכול לדבר על מועדון שיש לו מאמן. אני רוצה לנוח והיות עם המשפחה. פתיחת עונה זו תקופה קשה. אני רוצה לטייל ולהירגע, אחר כך תהיה לי אנרגיה לחזור".


"מן הסתם יהיו עכשיו ספקולציות" (עדי אבישי)

עבודה עם מנהל מקצועי: "בלי קשר למכבי חיפה, זו סוגיה שהיא מאוד מעניינת. איך שאני רואה את זה מהצד, למכבי חיפה יש מנהל טכני. לנבחרת ישראל יש מנג'ר. תחת מנג'ר אני לא אעבוד בכדורגל הישראלי, אולי בברצלונה כן וגם במקומות אחרים באירופה. תחת מנהל טכני אני כן מוכן לעבוד".

הצעות מקבוצות אחרות בקפריסין: "אנחנו די בתחילת שנה והדברים עוד לא זזו מספיק כדי שיהיו משרות פנויות. קשה ממועדון כזה גדול ונחשב לרדת למועדונים קטנים יותר. יש אולי שלוש או ארבע אפשרויות מתאימות בליגה".

פיצויים: "לא דיברנו על זה עדיין. יש לי חוזה לעוד שנתיים. אמרתי לנשיא שיגיש לי את המכתב ומפה זה עובר לסוכן שלי. אין לי תשובה מה קרה. הנשיא דיבר איתי בקול כזה מוזר. אמרתי לו שאם זה מה שהוא החליט, אז שיהיה להם בהצלחה. בשלושה ימים האחרונים הבנתי שזה הולך להגיע. השארתי שם קבוצה חזקה שתרוץ לאליפות. בליגת העל היא שווה מקומות 3-1".

"עולם הכדורגל הוא קשוח, לצערנו, והתוצאות לא היו כפי שציפינו", נכתב באתר הרשמי של המועדון, "פעולות אחרות טרם נעשו ואנחנו רוצים לאחל לרוני לוי ולמשפחתו בהצלחה בחיים האישיים ובהמשך הקריירה". כאמור זוהי הייתה הקדנציה השנייה של רוני לוי באנורתוזיס, כשגם בפעם הראשונה הוא סיים את דרכו בהודעת פיטורים, הפעם זה קרה לאחר שנתיים בתפקיד.


בקרוב בליגת העל? רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי