צפו: שער לרפאלוב ב-0:2 של אנטוורפן על סטנדרד ליאז'

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | אנטוורפן, רשמי

הישראלי שיחק 83 דקות, כבש בפנדל בדקה ה-44 ונתן לקבוצתו ניצחון חשוב שצמצם את הפער מברוז' השנייה לשלוש נקודות. דאבור שיחק 87 דקות ולא בלט בניצחון 1:2 על מאטרסבורג, 31 דקות לנאתכו ב-0:1 של אולימפיאקוס

(גודל טקסט)

הלגיונרים הישראלים ברחבי הליגות באירופה ימשיכו לשחק היום (ראשון) כששניים מהבולטים ביותר, ליאור רפאלוב ומונאס דאבור שיחקו במדי קבוצותיהן. אנטוורפן של רפאלוב גברה 0:2 על סטנדרד ליאז' בקרב צמרת בבלגיה משער של הישראלי בפנדל בדקה ה-44, רד בול זלצבורג של מונאס דאבור ניצחה 1:2 את מאטרסבורג מתחתית הטבלה. גם קפטן הנבחרת ביברס נאתכו שותף הערב ל-31 דקות בניצחון אולימפיאקוס 0:1 בחוץ על אריס סלוניקי.


סטנדרד ליאז' – אנטוורפן 2:0

קבוצתו של ליאור רפאלוב, שנמצאת בתקופה נהדרת וממוקמת במקום השלישי, יצאה למשחק חוץ לא קל מול סטנדרד ליאז' השישית. בדקה ה-44 על סף המחצית, האורחים זכו לפנדל ממהלך שהתחיל מכדור עומק יפה של הישראלי. האחרון גם ניגש בביטחון לנקודה הלבנה וכבש את שער היתרון עבור קבוצתו והרביעי שלו העונה. בתוספת הזמן היה זה לאמקל שהכפיל ונתן לאנטוורפן ניצחון חשוב שמצמצם את הפער מקלאב ברוז' השנייה לשלוש נקודות בלבד.

רד בול זלצבורג – מאטרסבורג 1:2
אלופת אוסטריה ממשיכה לשייט לאליפות נוספת. היום היא השיגה את ניצחונה ה-11 מ-13 משחקים, כשגברה בצורה דרמטית 1:2 על מאטרסבורג מתחתית הטבלה. מונאס דאבור פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-83 ולא היה בולט בניצחון קבוצתו.

אריס סלוניקי – אולימפיאקוס 1:0
האדומים מפיראוס רחוקים מלהרשים העונה, אבל הערב השיגו 0:1 יקר בסלוניקי וצמצו את הפער מהמוליכה פאוק לארבע נקודות בתום המחזור התשיעי. ביברס נאתכו לא פתח, אבל עלה מהספסל בדקה ה-59 כשהתוצאה עוד הייתה מאופסת ושמונה דקות אחר כך קוקה המצרי הכריע את ההתמודדות.


משחקים נוספים בליגה הבלגית:
קני סייף לא שותף בניצחון אנדרלכט 1:2 בחוץ על בוורן, עומרי בן הרוש נכנס בדקה ה-93 בניצחון לוקרן 0:2 על אופן, בזכותו נחלצה מהמקום האחרון וטיפסה עד למקום ה-14, נקודה מעל שתי האחרונות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי