קינן: "יש לי לא מעט הצעות. חזרה למכבי חיפה? זו שאלה קשה"

דקל קינן
דקל קינן | דני מרון

בלם סינסינטי חשף בתוכנית הספורט של 103FM כי הוא מתכוון לעזוב: "הם רוצים שאשאר, אבל פחות בונים עליי כרגע ואני רוצה לשחק". וגם: המחאה נגד יעקב שחר, הגעתו הצפויה של מרקו בלבול וההצעה המפתה שקיבל

(גודל טקסט)

דקל קינן, בלם סינסינטי, דיבר הערב (רביעי) בתכנית הספורט של 103FM ושפך אור על עתידו ועל מצבה הקשה של קבוצת נעוריו מכבי חיפה.

עתידו: "עברה עליי שנה מצוינת בארצות הברית גם באופן אישי וגם באופן קבוצתי. עכשיו אנחנו בפגרה והקבוצה שלי עומדת בכל הקריטריונים לעבור ל-MLS, זה אגב בלי שום קשר לעובדה שלקחנו אליפות. הסיכוי שלי להמשיך בקבוצה הוא לא גבוה, אבל יש לי לא מעט הצעות מארצות הברית בגלל שעשיתי עונה טובה".

קינן הוסיף: "יש לי חוזה בסינסינטי, הם רוצים שאני אשאר, אבל איך שאני רואה את הסיטואציה בוא נגדי שהם פחות בונים עליי כרגע. שוחררו שני בלמים והביאו במקומם שלושה. זה לא רק זה, עם השנים למדתי לעבוד לפי התחושות. אני יכול להישאר בסגל, אבל בשלב הזה חשוב לי לשחק וליהנות מכדורגל. הציעו לי להישאר, להיות מאמן צעירים ולעבוד באקדמיה של המועדון, אבל כרגע זה עוד מוקדם לי כי אני רוצה לשחק".

האם חזרה למכבי חיפה עומדת על הפרק מבחינתו: "זו שאלה קשה מאוד. טוב לי בארצות הברית ויש לא מעט הצעות טובות, אז אני רואה את עצמי כרגע נשאר כאן. המשפחה שלי פורחת וטוב לי פה".


"הקהל מחפש אשמים, אבל הם נפלו על הבן אדם הלא נכון" (ערן לוף)

מצבה של מכבי חיפה: "קשה לי לדעת מה קורה במכבי חיפה. אני בקשר עם רוב השחקנים וההנהלה, אבל בתור אחד שלא נמצא שם, קשה לי לדעת בדיוק. הקבוצה במצב לא טוב, זה לא סוד, אבל הם לא חיים שם בסרט, מנסים לשנות ולמצוא פתרונות. זה לא קורה כרגע, אבל כל הזמנים מנסים וזה לא הולך".

על הגעתו הצפויה של מרקו בלבול: "יש לו יתרון יחסי, הוא כבר היה בסיטואציה הזו בעבר. יש לו יכולת לבוא לסגל שהוא לא בנה לתקופה קצרה. אני לא יודע בדיוק מה הסיטואציה שלו, אבל זה מאוד תלוי בו אם להגיע או לא".

מחאת הקהל נגד יעקב שחר: "אני חושב שהאוהדים מחפשים אשמים בעקבות התוצאות, אבל הם נפלו על הבן אדם הלא נכון. שחר לא אשם במצב הזה, הוא מנסה למצוא פתרונות. לא נמאס לו והוא לא הרים ידיים, מאוד אכפת לו והוא רוצה שהקבוצה תצליח. הוא כן מנסה לעשות שינויים".


"שחקנים גדולים רוצים להגיע למועדון שמתחרה על תארים" (מאור אלקסלסי)

הישראלים במכבי חיפה: "אתחיל מזה שמבחינתי זה המועדון הכי טוב בישראל, אבל שחקנים גדולים רוצים להגיע למועדון שמתחרה על תארים ולצערי זה לא קורה כרגע במכבי חיפה. מכבי חיפה צריכה לבנות שלד ישראלי חזק מבחינה מקצועית ולא פחות מבחינת חדר ההלבשה. כשאני עליתי מהנוער היה את חרזי, קייסי קטן וכו'. אם היה שלד ישראלי חזק, לצעירים היה יותר קל לצמוח. גם מבחינת זרים – כשבא זר למדינה חדשה, אם אין לו שלד חזק, הוא לא יכול להנהיג את הקבוצה ולצאת קדימה. צריך שלד ישראלי חזק שירוץ לאורך זמן. ברגע שיש מהפכה כל חצי שנה, זה לא יכול לקרות".

נטע לביא: "אני רואה אותו כשחקן שיכול להיות קפטן במכבי חיפה אם הוא יתפתח בצורה הנכונה. המטרה כרגע צריכה להיות לעצב שלד ולבנות אותו עד סוף העונה. צריך להחליט מי ראוי להיות במכבי חיפה מבחינה מקצועית ומבחינת אישיות. יש צעירים טובים ומוכשרים בקבוצה, זרים אמנם קשה להביא אבל זה כן אפשרי, גם בתקציבים פחות גדולים. צריך להתמקד בישראלים טובים ולראות מי כן ראוי להוביל את מכבי חיפה בשנים הבאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי