נאתכו: "הפועל בבעיה, לא רואה מי מתנדבת לרדת ליגה במקומה"

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | אודי ציטיאט

הקשר דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למועדון נעוריו: "מקווה שהדברים ישתנו", על בניון: "הלוואי שיסיים את הקריירה כמו שמגיע לו", מעמדו באולימפיאקוס: "המועדון הכי גדול שהייתי בו, צריך זמן להסתגל"

(גודל טקסט)

ביברס נאתכו, קשר אולימפיאקוס וקפטן נבחרת ישראל, דיבר הערב (ראשון) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למעמדו בקבוצה היוונית, השינוי שחל תחת אנדי הרצוג, מאבקי התחתית של הפועל תל אביב והסיטואציה בה נמצא יוסי בניון.

דקות המשחק המעטות להן הוא זכה באולימפיאקוס: "הכל בסדר. פתחתי בשניים משלושת המשחקים האחרונים. ציפיתי מעצמי לשחק יותר דקות, אבל לפעמים זה קורה בקבוצות חדשות, לוקח קצת זמן להסתגל והפעם זה קורה אצלי".

האם המעבר ליוון היה שדרוג מקצועי עבורו: "אני לא חושב שאולימפיאקוס זו ירידה ברמה. כשהגעתי ליוון הופתעתי מהאיכות ומכל מה שקורה פה שמסביב. לא ידעתי שזה עד כדי כך. ידעתי שמדובר במועדון גדול, אבל לא ברמה כזו. הליגה הרוסית טובה יותר מהיוונית, אבל מבחינת איכות וסדר, אולימפיאקוס זה המועדון הכי גדול שהייתי בו. כמו שאמרתי, כרגע אני צריך עוד זמן בשביל להסתגל. זה לא שלא הולך, אבל בינתיים פאוק ראשונה בטבלה".


ביברס נאתכו במדי אולימפיאקוס (Gettyimaes)

הסיכוי שהפועל תל אביב תרד ליגה: "אני אומר לאוהדים ששואלים שאני חושב שהפועל לא תרד, אבל  כשאני מסתכל על הקבוצות האחרות אני לא רואה מי מתנדבת לרדת במקום הפועל וזו הבעיה הכי גדולה. אני לא יודע מה קורה בתוך המועדון. יש שחקנים טובים, אבל כרגע הפועל היא אחת המועמדות הרציניות ביותר לרדת ליגה. הם לא משחקים כדורגל רע, לפעמים אפילו טוב, אבל אי הבקעת השערים היא קריטית ואני מקווה שהדברים ישתנו במהרה".

מצבו של יוסי בניון: "לא דיברתי איתו בתקופה האחרונה, אבל מבחינתי הוא דמות ולי באופן אישי הוא עזר מאוד כשהגעתי לנבחרת. אני לא יודע מה קרה לו במכבי פתח תקווה, אבל הלוואי שאולי בעונתו האחרונה ימצא לעצמו מקום לסיים את הקריירה כמו שמגיע לו. כיצד הוא עזר? הגעתי לנבחרת בגיל 21 והמשפט הראשון שהוא אמר לי זה שיהיה בהצלחה ושכל דבר שאצטרך הוא פה בשבילי. לא פגשתי אותו מעולם לפני זה וכבר אז הוא היה שחקן ליברפול נראה לי, זה מראה כמה צניעות הוא נותן גם לצעירים".

האם חל שינוי בנבחרת ישראל: "אני רואה שמנסים לשנות דברים קטנים מסביב וזה ישפיע גם מבינה מקצועית בסופו של דבר. הצוות מנסה להכניס את הדרך שלו וזה ייקח יותר זמן לדעת האם זה משפיע או לא. כרגע זה היה רק בליגת האומות וצריך לראות האם זה משהו חד פעמי. הגישה עכשיו בנבחרת היא קצת יותר אירופאית. אלי גוטמן, לדוגמא, היה מתעסק רק באימון, לא בדברים מסביב".


עזר לנאתכו בתחילת דרכו. יוסי בניון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי