ולנסיה ופולהאם רוצות לצרף מיידית את מואנס דאבור

מואנס דאבור עם טום רוגיץ'
מואנס דאבור עם טום רוגיץ' | AFP

לספורט1 נודע שהעטלפים, שכבשו 16 שערי ליגה בלבד בעונה, רוצים לצרף את מלך שערי הליגה האירופית כשגם הקוטג'רס בעקבותיו. אל השתיים מצטרפות סביליה וקבוצה נוספת מהפרמיירליג

קבוצות: ולנסיה פולהאם
(גודל טקסט)
האם מואנס דאבור בדרך לקפיצת מדרגה בקריירה? לספורט1 נודע שוולנסיה מעוניינת לצרף מיידית את חלוץ רד בול זלצבורג ונבחרת ישראל, כשגם פולהאם הביעה בו עניין. אל השתיים שמעוניינות בשחקן בן ה-26, שערכו מוערך בכ-15 מיליון יורו, מצטרפות גם סביליה, גם היא מ"לה ליגה", וקבוצה נוספת מהפרמיירליג. למרות זאת, באוסטריה מתעקשים שמלך שערי הקבוצה יעזוב רק בקיץ.


השנה האחרונה הייתה מוצלחת במיוחד עבור הישראלי כשבעונה שעברה סיים כמלך השערים של הבונדסליגה האוסטרית עם 22 כיבושים, אליהם הוסיף 7 שערים בליגה האירופית בה הוביל את זלצבורג עד חצי הגמר, שם הודחה על ידי מארסיי. העונה כבש 20 שערים ב-30 משחקים העונה בכל המסגרות והעונה מוביל את טבלת הכיבושים של הליגה האירופית עם שישה. בסך הכל כבש דאבור ב-2018 לא פחות מ-12 שערים במפעלים אירופאים, יותר מכל שחקן אחר ביבשת.


 

על פי נתונים שהתפרסמו באתרי הספורט באנגליה ובצרפת, דאבור דורג במקום השלישי במספר הניצחונות שהשיג השנה בשילוב ההופעות שלו בזלצבורג ובנבחרת ישראל עם 44 שערים, לצד איבן ראקיטיץ' (ברצלונה ונבחרת קרואטיה) ורוברטו פירמינו (ליברפול ונבחרת ברזיל). במקום השני ברשימה נמצאים אנטואן גריזמן (אתלטיקו מדריד וצרפת) ואנחל די מריה (פאריס סן ז'רמן וארגנטינה) עם 45 ניצחונות, ובמקום הראשון בלז מטווידי (יובנטוס וצרפת) שניצח ב-48 משחקים לאורך השנה החולפת.


 


דאבור. יעזור לוולנסיה להמריא? (AFP)


ולנסיה שסיימה אשתקד במקום הרביעי בליגה הספרדית, מתקשה לשחזר את היכולת הטובה בעיקר בחלק ההתקפי ואחרי 18 מחזורים ב"לה ליגה" היא מדורגת רק במקום ה-11 עם 16 שערים בלבד, זאת למרות שבקיץ הצטרפו לעטלפים שמות כמו קווין גמיירו ומישי בטשואיי, כך שאולי הישראלי שנמצא בתקופה נהדרת עשוי להושיע.


גם פולהאם, שחזרה הקיץ לפרמיירליג, מדורגת במקום ה-19 בלבד למרות מסע רכש מרשים בו הושקעו לא פחות מ-98.1 מיליון ליש"ט וכלל מספר שמות נוצצים כמו לוסיאנו וייטו, ז'אן-מיקאל סרי, אנדרה שורלה, סרחיו ריקו ואלכסנדר מיטרוביץ'. לפני כחודשיים מינתה הקבוצה את קלאודיו ראניירי למאמנה במקומו של סלאבישה יוקאנוביץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי