בזלצבורג לא מוותרים על הכוכב: "ניתן לדאבור ללכת רק בקיץ"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

האוסטרים זקוקים לסקורר הישראלי על מנת להילחם על כל התארים העונה, למרות קבוצות מרחבי אירופה המעוניינות בשירותיו. המנהל הספורטיבי פרוינד: "יש לנו כוונות להשאיר את כל הכוכבים בקבוצה"

(גודל טקסט)

האם מונאס דאבור יעזוב בחלון הנוכחי את זלצבורג ויחתום בקבוצה גדולה? בכל העולם פורסמו בשבועות האחרונים ידיעות על כך שהוא מבוקש בליברפול על אף העובדה שמוחמד סלאח כביכול לא ירצה לשחק עם כדורגלן ישראלי בליברפול, אבל לדאבור יש הצעות נוספות מקבוצות בצרפת, ספרד ואנגליה. בין השאר פורסם שוולנסיה, פולהאם וסביליה מעוניינת בישראלי ועוקבת אחריו מתחילת העונה.

בתוך כך בעיתון "זלצבורג נעכטריכטן" אמרו לספורט1 כי עד כה זלצבורג נלחמת נגד דאבור כדי שלא יעזוב את הקבוצה בחלון הנוכחי בינואר ויחכה עד לקיץ. לקבוצה מטרות ברורות לזכות באליפות ובליגה האירופית וכרגע היא סירבה לכל ההצעות עליו ועל כוכבים אחרים בקבוצה. עד היום הקבוצה מכרה את אמדו היידרה הקשר המצוין ללייפציג, שם הוא אמור להיכנס לנעליים של נבי קייטה שעבר לליברפול בקיץ האחרון. בנוסף פורסם שמאמן הקבוצה מרקו רוזה הגרמני מועמד לאמן את מנצ'סטר יונייטד בקיץ הקרוב.

המנהל הספורטיבי של זלצבורג כריסטופר פרוינד אמר: "אנחנו לא מעוניינים לעשות שינויים גדולים בקבוצה. לא חוששים לאבד את המאמן ולא ניתן לכוכבים שלנו ללכת. יש לנו כוונות להשאיר את כל הכוכבים שלנו בקבוצה. קיבלנו הצעה על שחקנים אחרים שלנו מלייפציג וסירבנו".

דאבור. עד כה זלצבורג סירבה לכל ההצעות עליו (Gettyimages)
דאבור. עד כה זלצבורג סירבה לכל ההצעות עליו (Gettyimages)

לפי התקשורת באוסטריה, זלצבורג תדרוש בין 15 ל-20 מיליון יורו עם אופציה לקבל עליו אחוזים על כל מכירה נוספת וזאת אם תסכים לעסקה כלשהי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי