ביטון: "חשבתי שהקריירה שלי נגמרה. בכיתי לאשתי בטלפון"

ניר ביטון
ניר ביטון | טוויטר

אחרי ששב לאימונים במדי סלטיק, הישראלי מדבר על הרגעים הקשים בהם נדהם לגלות שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת למרות שלא חש כאבים: "לא ציפיתי לחדשות רעות". החזרה הצפויה למגרשים: "פשוט שמח על כך"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

ניר ביטון, ששב לאחרונה לאימונים לאחר קרע ברצועה הצולבת וצפוי לחזור לשחק בקרוב במדי סלטיק, שפך הבוקר (רביעי) אור על הפציעה הקשה ממנה סבל והרגעים הקשים שעבר לאחר שהבין שהוא ייעדר מהמגרשים כמעט שנה.

"לא היו לי כאבים אחרי שנפצעתי", גילה ביטון שלא צפה את מה שעתיד לקרות. "כמה ימים לאחר מכן כבר קבעתי תור אצל רופא בלונדון, אבל לא ציפיתי לחדשות רעות. נכנסתי לחדר והוא סיפר לי שאצטרך לעבור ניתוח ואהיה מחוץ למגרשים בין תשעה חודשים לשנה".

ביטון חשף את הרגעים הקשר לאחר אותה שיחה בלונדון: "הרגשתי שהקריירה שלי נגמרה בגלל הצורה שבה הרופא בישר לי על כך. הרגשתי שהכל שלילי ועזבתי את החדר. התקשרתי לאשתי והתחלתי לבכות. זו הייתה תקופה רעה עבורי, עבור משפחתי ועבור כל האנשים שמקיפים אותי".

הקשר בן ה-27 התייחס גם לחזרה הצפויה לכר הדשא: "אני פשוט שמח להיות שוב עם החבר'ה במגרש. עכשיו אני מקווה להשתלב במהרה מבחינה מקצועית ואני מעריך יותר את עצם זה שאני כשיר לשחק כדורגל".



הימים הקשים מאחוריו. ניר ביטון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי