צפו: ניצחון חוץ שני ברציפות לאינגולשטאט וכהן, נאתכו הובס במשחק העונה

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

אחרי רצף עגום של 14 משחקי ליגה ללא ניצחון, קבוצתו של הישראלי השיגה שלוש נקודות בפעם השנייה בשלושה מחזורים ויצאה מהמקום האחרון עם 0:3 אצל אוהה. קשר אולימפיאקוס הוחלף במחצית ב-3:1 לפאוק

(גודל טקסט)
אחרי שהשיגה ניצחון בודד ב-18 מחזורים ונראה היה שהיא בדרך הבטוחה לליגה השלישית בגרמניה, אינגולשטאט רשמה הערב (ראשון) ניצחון חוץ שני ברצפות, כבשה שלושה שערים במשחק אחד לראשונה מאז אוגוסט ועלתה למקום ה-17 והלפני אחרון בטבלה.


קבוצתו של אלמוג כהן, שפתח ב-11 והשלים 90 דקות, הביסה 0:3 בחוץ את אוהה וכעת, לפחות זמנית, רק הפרש שערים מבדיל בינה לבין המקום שמוביל בסיום העונה לחוף מבטחים. במחזור הקרוב אינגולשטאט תארח את בוכום בתקווה לעלות לראשונה מזה זמן רב מעל הקו האדום. לחצו כאן לצפייה בתקציר.


ביוון, ביברס נאתכו זכה לקרדיט ממאמנו פדרו מרטינס במשחק העונה ביוון בין הראשונה בטבלה פאוק סלוניקי למדורגת השנייה אולימפיאקוס, אולם קפטן הנבחרת לא ירצה לזכור את המשחק. הוא הוחלף כבר במחצית כשקבוצתו בפיגור 2:0, זה הסתיים ב-3:1 שהגדיל את הפער ביניהן לתשע נקודות.


בסקוטלנד, ניר ביטון נותר על ספסל סלטיק שהביסה את סט. ג'ונסטון 0:4 במסגרת הגביע.



בליגה הקפריסאית, אפואל ניקוסיה ניצחה 0:2 בחוץ את פלראימני, קבוצתם של בוריס קליימן שאיבד את מקומו בשער וראה את המשחק מהספסל והחלוץ שובל גוזלן, שהוחלף בדקה ה-90. בעקבות ההפסד פראלימני במקום העשירי עם 16 נקודות בלבד במאזנה, רק שתיים מפאפוס הלפני אחרונה שתשחק מחר.




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי