מחווה מרגשת של שחקני אינגולשטאט לכהן, שער ניצחון לאלטמן

אלמוג כהן
אלמוג כהן | AFP

הקשר נעדר מהסגל בעקבות מות אמו, חבריו חגגו עם חולצתו בניצחון על בוכום. שחקן ההתקפה כבש שער שני ביוון בניצחון 0:1 על אסטרס, מרציאנו שיחק ב-0:2 של היברניאן, גוזלן השלים 90 דקות, קליימן נותר על הספסל

(גודל טקסט)
שבת נוספת של כדורגל יצאה לדרך בכל רחבי אירופה וגם הליגיונרים שלנו נוטלים חלק בליגות השונות ובמשחקי הגביע.


הראשון לעלות לכר הדשא היה אמיר עגייב, חלוץ סומגאייט האזרית שבדקה ה-93 ספגה ונכנעה 2:1 בחוץ לקשלה הלפני אחרונה בטבלה. אלי בבייב לא שותף ובעקבות ההפסד קבוצתם של הישראלים במקום הלפני אחרון בטבלה עם 15 נקודות, אחת פחות מליריבתם היום ואחת יותר מזירה האחרונה בטבלה.


בגרמניה, אלמוג כהן לא נכלל בסגל אינגולשטאט למשחק נגד נגד בוכום בעקבות מות אימו. כשקבוצתו עלתה ליתרון, השחקנים רצו לעבר הספסל והניפו את חולצתו של הקפטן. קבוצתו ניצחה 1:2 את בוכום מצמד של סוני קיטל.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



היברניאן עם אופיר מרציאנו בשער, ניצחה בליגה הסקוטית 0:2 את המילטון וקטעה רצף של שני הפסדים רצופים. השוער הישראלי השלים 90 דקות.


FT| #HIBS 2-0 HAM pic.twitter.com/6RowiO9m8X

— Hibernian FC (@HibernianFC) February 16, 2019


הופנהיים עד גיל 19 עלתה למקום הרביעי בליגת הנוער אחרי 1:2 על הקבוצה הצעירה של אאוגסבורג. עילי אלמקייס בן ה-18 השלים 90 דקות.



עומרי אלטמן הצטיין בניצחון 0:1 של פנאתינייקוס על אסטרס כאשר כבש את שער הניצחון בדקה ה-16 והוחלף בדקה ה-61. זהו שערו השני של שחקן ההתקפה הישראלי העונה.



Ασίστ Κουρμπέλη, κατέβασμα και σουτ στην κίνηση του Άλτμαν και… Παναθηναϊκός – Αστέρας 1-0.#sdna#paofc#paoastpic.twitter.com/I47czddhPt

— sdna.gr (@Sdna_gr) February 16, 2019
(צפו בשער של עומרי אלטמן)


בליגה הקפריסאית שובל גוזלן השלים 90 דקות בתיקו 1:1 של פראלימני על פאפוס. בוריס קליימן סגר משחק שני ברציפות על הספסל.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי