סבע: "לא התלבטתי אם להצטרף, כי ידעתי שזהבי בקבוצה"

ערן זהבי, דיא סבע
ערן זהבי, דיא סבע | אתר רשמי

הרכש של גוואנגז'ו RF התראיין לערוץ של המועדון, כשהמראיין היה לא אחר מאשר ערן זהבי ששמע מחברו: "עזרת לי המון ויש לי רק דברים טובים להגיד עלייך. למשפחה שלי קשה, אבל הם הולכים איתי אחרי החלום"

(גודל טקסט)

בעוד פחות משבועיים תצא לדרך עונה חדשה בליגה הסינית, כשהפעם לצד ערן זהבי בגוואנגז'ו RF יככב גם הרכש החדש מהפועל באר שבע, דיא סבע. בסין מתלהבים משיתוף הפעולה הצפוי בין שני הישראלים והבוקר (שלישי) הועלה לאתר האינטרנט של המועדון קטע קצר מתוך ראיון שערך סבע, כשהמראיין הוא לא אחר מאשר ערן זהבי.

כוכב הקבוצה ומלך שעריה, שסיפר כי זו הפעם הראשונה שבה הוא על תקן המראיין, שאל תחילה את סבע כיצד עברו השבועות הראשונים מאז המעבר לסין: "אני מרגיש טוב, ניצחנו בשני המשחקים הראשונים וזה חשוב כדי לצבור ביטחון לקראת העונה. יש כאן אנשים טובים".

מה הציפיות שלו מהמעבר לגוואנגז'ו: "אני יכול לומר לאוהדים שיש כאן קבוצה טובה ואני יודע שאפשר לעשות דברים טובים, אתם גם תראו את זה".

כיצד הגיבה המשפחה למעבר מישראל לסין והתאקלמותו בקבוצה: "זה קשה למשפחה, כי זו הפעם הראשונה שאנחנו עוזבים את ישראל, אבל כולם יודעים שאני מגשים חלום והלכו איתי. אמרתי זאת בעבר, היה לי קל יותר לעבור לכאן בזכות ערן זהבי וידעתי שאין מה להתלבט אם הוא בקבוצה. עזרת לי המון ויש לי רק דברים טובים להגיד עלייך".


סבע במשחקי ההכנה של גוואנגז'ו RF (באדיבות האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי