חמד: "חזרה לישראל? עדיין יש לי מקום באנגליה ובספרד"

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

חזרתו למגרשים ("לוקח על עצמי להרים את ק.פ.ר"), עתידו ("קבוצות ינסו לצרף אותי בקיץ"), מכבי חיפה ("הלב אומר 'כן', אבל זה עדיין לא הזמן"), כיאל ("לא מגיע לו להיות בסיטואציה הזו"). החלוץ מדבר על הכל

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)
אחרי ארבעה חודשים ללא שער ופציעה שהשביתה אותו כחודש וחצי, תומר חמד חזר לשחק ולכבוש במדי ק.פ.ר מהצ'מפיונשיפ. הערב (רביעי) הוא התראיין בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעונה הלא פשוטה שעוברת עליו, עתידו, האפשרות שיחזור לישראל והקמפיין הקרוב של הנבחרת.


השער שכבש אמש אחרי תקופה ארוכה: "חזרתי עכשיו לעניינים ואני לוקח על עצמי להרים את הקבוצה. זו תקופה לא קלה עבורנו, קורים לנו דברים מטורפים. החמצנו פנדל בתוספת הזמן לפני כמה שבועות ואתמול הפסדנו משער בדקה ה-94. הכל הולך לנו הפוך, אבל אני מקווה שעכשיו עם החזרה שלי אולי זה באמת יעזור לקבוצה להתרומם".


עתידו: "חזרתי רק עכשיו מפציעה, אז אני מתרכז בחזרה לעניינים ובניסיון לסיים את העונה בצורה הכי טובה. באתי ל-ק.פ.ר בהשאלה במטרה לעשות עונה טובה ואז לחזור לשחק בברייטון. קרו דברים בדרך שלא ציפתי, כמו הפציעה הזו, אבל מבחינתי בסוף השנה אני אראה מה קורה בברייטון ואם אני לא אסתדר שם אז אני אמצא את המקום הכי טוב בשבילי. אני עדיין שייך לברייטון ויש לי חוזה שם עד תום העונה הבאה".


היעד הבא: "זו גם אפשרות שאני אשאר ב-ק.פ.ר, אבל אני בטוח שעוד קבוצות ינסו לצרף אותי. כשיש לך רק עוד שנה בחוזה אז מנסים למכור אותך ולא משאילים. אם זה לא יסתדר עם ברייטון, הם ינסו למכור אותי ו-ק.פ.ר זו בהחלט אפשרות".




"עדיין יש לי מקום באנגליה ובספרד" (Gettyimages)


חזרה לליגת העל: "אני לא מכוון לזה ולא חושב על זה. זה משהו שתמיד יושב בראש ובלב, אבל מבחינתי לא כרגע. אני עדיין מאמין שאני יכול למצוא מקום באנגליה ובספרד. בישראל כמובן ינסו להביא אותי בסוף העונה הזו, אבל כל עוד יהיו לי פה אופציות אני לא אחזור. הלב אומר שבא לך לחזור ולסיים איפה שגדלת, אבל מבחינתי זה עדיין לא הזמן. כשאגיע לרגע הזה אז אני אעשה את החושבים שלי טוב טוב ואחליט האם אני צריך לעשות את הצעד הזה".


מעמדו של כיאל בברייטון: "לא מגיע לבירם להיות בסיטואציה בה הוא נמצא. הוא חיכה זמן רב להזדמנות והיה אחד הטובים בקבוצה כשהוא קיבל אותה. אחר כך בהזדמנות הראשונה הוציאו אותו מההרכב ומאז קשה לו להשתלב שוב והוא לא מצליח לקבל דקות. לא עושים לו בכוונה, חוויתי את זה על בשרי בעונה שעברה. ברגע שאתה יוצא מההרכב המאמן לפעמים נתפס על שחקן ואז קשה מאוד להשתלב מחדש. זה גם תלוי בתוצאות וביכולת של שחקנים אחרים. זה לא קל, אבל זה המחיר של לשחק ברמות האלה – זו הפרמיירליג שהיא אולי הליגה הטובה בעולם. זה לא כיף לשבת על ספסל, אבל צריך לקחת את זה בפרופורציה הנכונה".


נבחרת ישראל
: "האמת שאנדי הרצוג בקשר איתי. הוא דיבר איתי גם לפני הניתוח וגם עכשיו אחרי שחזרתי לשחק. אנחנו בקשר טוב והוא בודק את מצבי והוא שמח שחזרתי לעניינים. יש לי עוד זמן להיכנס פה לכושר, להבקיע ולבוא במצב הכי טוב על מנת לעזור לנבחרת כמה שאפשר".



"זה המחיר של לשחק ברמות האלה". בירם כיאל ׁ(Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי